סארי: "רונאלדו ביקש לנוח", קונטה הודה: "אני מודאג"

שחקני יובנטוס מאוכזבים
שחקני יובנטוס מאוכזבים | Maurizio Lagana/Getty Images

שתי המוליכות באיטליה לא ניצחו וכך נותר הסטטוס קוו. מאמן יובה כעס: "לא שמרנו על היתרון, אסור לנו לחשוב שנבקיע אוטומטית". היגוואין פונה לבית החולים. מאמן הנראזורי דורש חיזוק? "תמיד משחקים עם אותו הרכב"

קבוצות: אינטר יובנטוס
(גודל טקסט)
ערב מוזר עבר אתמול (שבת) על הליגה האיטלקית כאשר שתי המוליכות לא ניצחו. יובנטוס סיימה רק בתיקו 1:1 במשחק החוץ נגד לצ'ה כשהיא מתקשה ללא כריסטיאנו רונאלדו, ואינטר מצדה פספסה הזדמנות להעפיל לפסגה כשלא הצליחה לנצח את פארמה בסן סירו (2:2). "כולן עוצרות", נכתב ב"קוריירה דלה ספורט", "קיפאון שני ליובה,אבל אינטר לא הצליחה לעקוף אותה", ועוד נאמר כי אנטוניו קונטה דורש חיזוק. "יובה טועה אבל לא משלמת את המחיר", נכתב בשער "טוטוספורט".


מאוריציו סארי סיים בתיקו בפעם הראשונה נגד עולה חדשה לאחר 13 ניצחונות רצופים קודם לכן. הוא מאוד כעס על התצוגה של הקבוצה שלו: "בסופו של דבר הגענו למצב בו נסחפנו לקרב שלא בסגנון שלנו. יצרנו הרבה מצבים ולא הצלחנו לכבוש והיינו חסרי נחישות. לא הצלחנו לשמור על היתרון שלנו וזה לא מצא חן בעיניי. אסור לנו לחשוב שרק משום שיצרנו הרבה מצבים אנחנו נבקיע אוטומטית, צריך לעשות את זה. אסור לנו להיות לא רציניים".


על רונאלדו שזכה למנוחה לראשונה העונה: "הוא היה עייף גם נפשית וגם פיזית כך שזה לא היה עוזר לנו אם היה מגיע ומשחק. כששחקן מביע את העייפות שלו היה זה מאוד נכון רק לתת לו מנוחה".




בשמונה מ-12 משחקיה העונה לא הצליחו הביאנקונרי לשמור על שער נקי, מה שמאוד לא מאפיין אותם. סארי אמר: "אנחנו סופגים הרבה מפנדלים ומצבים נייחים ולא ממשחק רגיל אבל עלינו להיות יותר זהירים". כשנשאל על מתייס דה ליכט, שמשחק שלישי ברציפות גרם לפנדל, אמר: "אני חושב שהיד הייתה קרובה לגוף אבל עם הכללים החדשים קשה להימנע מהכדור".


גונסאלו היגוואין חש סחרחורת בסיום המשחק לאחר שהתנגש עם השוער גבריאל. הוא שיחק חבוש בדקות האחרונות ופונה לאחר המשחק לבית החולים דווקא במשחקו ה-200 בסרייה א'. עוד קודם לכן אמר מאמנו כי "היגוואין מודע למה שקורה ועונה על השאלות בצורה ברורה". מיראלם פיאניץ' צלע עם בעיות בשרירים וכשנשאל מי יכול למלא את מקומו, ענה סארי: "לבנטאקור יש את כל המאפיינים. ברור שהוא חסר את הניסיון אבל הוא יתרום לנו".


ובצד של הנראזורי, דווקא אחרי ניצחון מצוין 0:2 על בורוסיה דורטמונד בליגת האלופות, הגיעה נפילה. רומלו לוקאקו שוב כבש והגיע לשישה שערי ליגה בתשעה מחזורים – הכי הרבה עבור שחקן אינטר מאז דייגו מיליטו בעונת הטרבל (שבעה שערים ב-2009/10) אך הקבוצה של אנטוניו קונטה שוב סבלה מבעיות בהגנה. בשלושת משחקי הליגה האחרונים ספגה אינטר שבעה שערים.



אנטוניו קונטה (MIGUEL MEDINA/AFP via Getty Images)


קונטה הודה בסיום המשחק שהוא מודאג: "אנחנו לא צריכים להסתכל על תוצאות אחרות אלא רק על שלנו. המחצית הראשונה לא הייתה טובה אבל השתפרנו ולדעתי הגיע לנו לנצח. קשה לבקש הרבה יותר מהבחורים במשחק שלישי ברציפות בשלושה ימים ויש לנו תמיד את אותו ההרכב בשל בעיות שונות. בעוד שלושה ימים, נגד ברשיה, שוב נשחק עם אותם השחקנים וזו בעיה, זה מתיש ברמה הנפשית והפיזית כאחד. עלינו להסתפק בזה כרגע אך אנחנו כמועדון צריכים להעריך ולהבין היכן אנחנו יכולים להשתפר. אני קצת מודאג כי יש עוד ארבעה משחקים עד הפגרה הבאה והסיכון לפציעות עולה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי