באיטליה תוהים: "מיהו כריסטיאנו רונאלדו האמיתי?"

כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו | MARCO BERTORELLO/AFP via Getty Images

הפורטוגלי מציג את הרקורד הגרוע ביותר מזה עשור, יובה נראית טוב יותר בלעדיו וסארי צדק. מנגד, החלוץ הרשית שלושער בנבחרת ונראה כשיר, והוא האיש שיצטרך להוביל במרץ-אפריל. "גולים, או שהעלילה תסתבך"

קבוצות: יובנטוס
(גודל טקסט)
מה חשב לעצמו מאוריציו סארי כשכריסטיאנו רונאלדו סובב את הכדור לחיבורים של שוער ליטא בדקה ה-22? זה היה השער השני של הפורטוגלי מתוך השלושער שכבש במדי אלופת אירופה ביום חמישי. באיטליה ניסו להתמודד היום (שבת) עם השאלה הגדולה: מיהו כריסטיאנו רונאלדו האמיתי? האיש שכובש בקלילות במדי הנבחרת ומצליח "להסתיר" את הפציעה שלו, אם הוא באמת פצוע כמו שטען מאמן יובה, או החלוץ שנראה רע מאוד לאחרונה במדי הביאנקונרי.


ב"פוטבול איטליה" סקרו את האירועים האחרונים. רונאלדו לא לקח ללב את החלפתו נגד לוקומוטיב מוסקבה, הרי הוא ידע שבקבוצה זקוקים לו לקראת המשחק נגד מילאן, אלא שהחלפתו בדקה ה-55 לא עברה בצורה חלקה. באתר נכתב כי כמובן שליטא היא לא יריבה מספיק טובה אבל ביובה חייבים להסיר את סימן השאלה לגבי הכשירות שלו.


רונאלדו ספג ביקורת על יכולתו. הוא כבש רק שישה שערים במדי הקבוצה העונה – הרקורד הגרוע ביותר בעשור האחרון, ונכתב שיובה שיחקה טוב יותר בלעדיו, ושגם סיום העונה שעברה היה לא טוב – כבש רק פעמיים בשלושת החודשים האחרונים. "סארי צדק בהחלטותיו האחרונות, למען האמת. יובה נראית טוב יותר בלעדיו והצליחה לנצח כשהוחלף. הוא מחמיץ הזדמנויות שלפני שנה כבש בקלילות, וזו בדיוק המומחיות שלו".



כריסטיאנו רונאלדו ומאוריציו סארי. הסאגה תחלוף? (KIRILL KUDRYAVTSEV / Contributor)


עוד נכתב כי כשגונסאלו היגוואין ופאולו דיבאלה משחקים יחד, שניים שהמועדון חשב למכור בקיץ – הקבוצה משחקת טוב יותר. "יובה לא תופסת את העין, היא נראית עדיין כמו הקבוצה של מאסימיליאנו אלגרי, מנצחת על אוטומט. היו רגעים טובים במשחקים נגד נאפולי באוגוסט וכן נגד אינטר, אך לא הרבה מעבר לכך".


מנגד, ברור כי יובה זקוקה לו. "אף אחד לא קנה אותו עדי להבקיע שערים בחודש נובמבר. כולנו יודעים שיובה מצפה מרונאלדו להרבה שערים במרץ ואפריל". בשנה שעברה, כזכור, רונאלדו פתח את העונה האירופית חלש אך ההעפלה לרבע גמר ליגת האלופות הייתה רשומה על שמו, כשכבש שלושער ענק נגד אתלטיקו ובהמשך הבקיע גם בשני משחקי רבע הגמר נגד אייאקס. מה שבטוח: למצב צריך למצוא פיתרון. גם לאונרדו בונוצ'י כבר אמר שהשחקנים ידברו עם רונאלדו לאחר פגרת הנבחרות על כך שנטש את המשחק בזעם לפני סיומו. מה שבטוח, הפיתרון: גולים. או שהעלילה תסתבך.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי