דיווח: כריסטיאנו רונאלדו נתן ליובנטוס אור ירוק להחתים כוכב

כריסטיאנו רונאלדו, מאוריציו סארי
כריסטיאנו רונאלדו, מאוריציו סארי | KIRILL KUDRYAVTSEV / Contributor

ראשי הביאנקונרי קיבלו מ-CR7 אישור להחזיר בינואר את פול פוגבה, אך גם ריאל מדריד נמצאת חזק בתמונה והן צפויות להציע למנצ'סטר יונייטד כ-175 מיליון יורו בתמורה לקשר הצרפתי

(גודל טקסט)
בזמן שכריסטיאנו רונאלדו עסוק בניסיון להעלות את נבחרת פורטוגל ליורו 2020, בספרד, באנגליה ובאיטליה מדווחים שהפנומן בן ה-34 נתן לראשי יובנטוס אור ירוק לנסות להחזיר במהלך חודש ינואר הקרוב את פול פוגבה.  לפי אותו דיווח, ריאל מדריד ואלופת איטליה הן שתי הקבוצות שנחושות לצרף את קשר מנצ'סטר יונייטד במהלך החלון הקרוב וראשי הגברה הזקנה קיבלו את הסכמתו של CR7, שהביע תמיכה מלאה במהלך.


עוד נכתב כי יובנטוס חוששת מאוד מריאל מדריד, שנחושה גם היא לצרף את פוגבה ומי שעשוי לסייע לה לעשות זאת הוא המאמן זינדין זידאן, בן ארצו של הקשר, שלא מסתיר את חיבתו כלפיו. לפי הפרסום, שתי הקבוצות צפויות להציע למנצ'סטר יונייטד כ-175 מיליון יורו בתמורה לפוגבה, לו חוזה עד קיץ 2021 באולד טראפורד. 


כבר בקיץ, כזכור, ניסתה יובנטוס להחזיר את פוגבה, שהצהיר על רצונו לעזוב את מנצ'סטר יונייטד, אולם התנאים לכך לא הבשילו וראשי הגברת הזקנה צפויים כאמור לעשות מאמץ נוסף בינואר. הצרפתי, כזכור, הצטרף לשורות הביאנקונרי אי שם בשנת 2012 בהעברה חופשית וארבע שנים לאחר מכן הוא עשה את הדרך ההפוכה והצטרף לשדים האדומים, ששילמו בתמורה לא פחות מ-105 מיליון יורו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי