"יובנטוס חייבת להחתים את אמבפה". רונאלדו וסארי יפגשו

קיליאן אמבפה
קיליאן אמבפה | PHILIPPE DESMAZES / Contributor

פלאטיני, מהצרפתים הגדולים בתולדות הביאנקונרי, בראיון באיטליה: "הוא יהיה הכוכב בעשור הבא. ערכו רק יעלה". הפורטוגלי ישוחח עם המאמן בשלישי או לכל המאוחר ברביעי, האלופה שחוזרת לשגרה רוצה להחזיר את השקט

קבוצות: יובנטוס
(גודל טקסט)
 לא מעט שחקנים צרפתיים עשו היסטוריה במדי יובנטוס. זינדין זידאן, דויד טרזגה, אפילו פול פוגבה, ועל אחת כמה וכמה מישל פלאטיני. האחרון שיחק במדי יובה חמש עונות (1982-1987) וזכה איתה בשתי אליפויות וכן בגביע אירופה. מי שכיהן גם כנשיא פיפ"א בעבר התראיין באיטליה ל"טוטוספורט" והפציר בראשי יובה: תצרפו את קיליאן אמבפה!


פלאטיני אמר. "אני מאוד אוהב את ניימאר, אבל בעיקר את הילד הזה שמשחק בפריז סן ז'רמן. קיליאן אמבפה. הוא יכול להיות הכוכב בעשר השנים הבאות. הייתי מציע אותו לכל קבוצה. אני לא יודע אם יובנטוס יכולה להרשות לעצמה לצרף אותו כרגע, אבל זה יהיה קשה יותר בעתיד כי ערכו יהיה גדול יותר". אחרי שאלופת איטליה הדהימה את כל אירופה כשרכשה את כריסטיאנו רונאלדו מריאל מדריד ב-2018, אפשר לומר שהשמיים הם הגבול עבורה.


על פאולו דיבאלה שלובש את חולצה מספר 10 שהייתה שייכת לו: "הוא דומה יותר לאלסנדרו דל פיירו או רוברטו באג'יו. יש לו איכות מעולה והוא עושה הכל מהר. אני חושב שזידאן היה יותר דומה לי, היינו קשרים".




על חזרה אפשרית ליובה: "הם שאלו אותי לא פעם, אבל אתה לא חיי את אותו סיפור אהבה פעמיים. אבל אני בהחלט עשוי לשתף פעולה עם אניילי באיחור האירופי. יש לנו קשר טוב מאוד".

עוד ביובנטוס, אלופת איטליה חוזרת לשגרה לקראת פגרת הנבחרות ובמוקד נמצא, כמובן, כריסטיאנו רונאלדו. הפורטוגלי היה מפויס במסיבת העיתונאים לאחר משחקה של פורטוגל ואף זכה לפי הדיווחים לשיחת טלפון מפאבל נדבד שבירך אותו על השער שכבש. ב"גאזטה דלה ספורט" נכתב שמה שהחל בסערה הצטמצם לגשם. רונאלדו צפוי להיפגש עם מאמנו מאוריציו סארי היום או לכל המאוחר מחר ועדיין לא ברור האם רונאלדו יתנצל. ייתכן שהפורטוגלי יזכה ליום נוסף של מנוחה. בכל מקרה, בעוד שבוע תארח יובה את אתלטיקו מדריד, ואלופת איטליה רוצה להשיב את השקט בחדר ההלבשה.
 

רונאלדו. יפגש עם סארי (MARCO BERTORELLO/AFP via Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי