רונאלדו: "אפשר לשחק עם שלושה חלוצים", בופון השתווה לדל-פיירו

כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו | Chris Ricco/Getty Images

הפורטוגלי שהפך לשחקן הראשון בליגות הגדולות שכובש 15 שנה ברציפות לפחות עשרה שערים, רמז לסארי שהוא רוצה לשתף פעולה עם היגוואין ודיבאלה יחד. השוער הוותיק שובר שיאים ובמשחקו הבא יגיע למאלדיני

קבוצות: יובנטוס
(גודל טקסט)

היא אמנם עדיין לא השתלטה על הפסגה אבל יובנטוס של מאוריציו סארי רשמה אתמול (שבת) ערב מוצלח במיוחד כאשר ניצחה 1:3 את אודינזה והשוותה את מספר הנקודות שלה לזה של אינטר. בארץ המגף הופתעו מההחלטה של סארי לפתוח עם שלושת החלוצים שלו ביחד – כריסטיאנו רונאלדו, פאולו דיבאלה וגונסאלו היגואין, מה שעבד נפלא. "מסיבה בלבן", נכתב ב"גאזטה דלה ספורט", "רונאלדו היה משוחרר, סארי הפתיע", על רקע ציטוט של הפורטוגלי: "היה לנו כיף, אנחנו יכולים לשחק יחד גם נגד הקבוצות הגדולות יותר". "סארי בחר בשלישייה ורונאלדו נדלק וסגר עניין תוך 37 דקות", נכתב ב"קוריירה דלה ספורט". ב"טוטוספורט" הלכו על: "פשוט נפלא, החלק ההתקפי של יובה הצית את הדמיון עם כדורגל טוב, שערים ושואו".

רונאלדו, כאמור, נראה נפלא כשבש צמד ראשון העונה והגיע ל-11 שערים בכל המסגרות. הפורטוגלי רשם שיא גדול כשהיה לשחקן הראשון בליגות הגדולות שכובש במשך 15 שנה לפחות עשרה שערים בעונה (הרצף התחיל בעונת 2005/06 במדי מנצ'סטר יונייטד כשהבקיע 12 שערים). אגב, לראשונה מאז פברואר 2018, יובה כבשה שלישייה במחצית הראשונה.

לאחר המשחק אמר רונאלדו: "הכי חשוב עבורנו היה לנצח, למרות שיכולנו לכבוש עוד שערים. אני חושב שזו הדרך הטובה ביותר לשחק. חשוב שנשחק כדורגל התקפי ונפגין ביטחון. זה לא היה קשור להופעה אינדיבידואלית אלא לעבודה קולקטיבית". השחקן כתב ברשתות החברתיות: "ניצחון גדול עם ביצוע ענק של הקבוצה".

סארי נשמע מרוצה: "זו פעם ראשונה שהצלחנו לפתוח חזק לאחר משחק בליגת האלופות, היינו טובים במשך 60 דקות. לקחתי בחשבון את הסגנון של אודינזה שמשחקת על כדורים ארוכים ולכן שיחקנו עם שלושה חלוצים, יכולנו להרשות את זה לעצמנו. הם עבדו קשה ועזרו לנו בהגנה. בהתקפה הם כמובן עשו מה שביקשתי".

אבל עם כל הכבוד לחלק ההתקפי של יובה, גם ג'אנלואיג'י בופון היה באור הזרקורים. השוער, שפתח גם במשחק ליגת האלופות נגד באייר לברקוזן, רשם ציון דרך ענק עם משחק הליגה ה-487 שלו במדי הגברת הזקנה – השתווה לאלסנדרו דל פיירו. המשחק הבא של בופון בליגה יהיה לא פחות מאירוע ענק כשיקבע שני שיאים. הוא יהפוך לשיאן ההופעות בהיסטוריה של יובה בליגה, וגם ישתווה לשיאן ההופעות של הליגה עצמה, פאולו מאלדיני. לבופון 646 הופעות לעומת 647 של קפטן מילאן. 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי