מנדש: "רונאלדו עשוי לפרוש ביובה". בופון ישתווה למאלדיני

כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו | INA FASSBENDER/AFP via Getty Images

יובה תתארח ברביעי בסמפדוריה שם הפסידה בשנתיים האחרונות סוכנו של הפורטוגלי התראיין. השוער ירשום ציון דרך ענק. סארי לא מתחייב שהאלופה תמשיך עם שלושה חלוצים. ראניירי: "מבטיח עבודה קשה וזיעה"

קבוצות: יובנטוס
(גודל טקסט)

המחזור ה-17 באיטליה ייצא לדרך מחר (רביעי) ובארץ המגף תוהים מי תצא לפגרת החורף כמוליכה הגאה: יובנטוס או אינטר? במחזור שעבר, כזכור, הביאנקונרי ניצחו 1:3 את אודניזה וניצלו את ה-1:1 של הנראזורי בפיורנטינה כדי להשוות את מספר הנקודות. יובנטוס תתארח אצל סמפדוריה (19:55) הקבוצה של אנטוניו קונטה שנמצאת בפסגה בשל הפרש שערים עדיף, תשחק רק בשבת כשתפגוש את גנואה בסן סירו.

יובנטוס נראתה נהדר במחזור הליגה האחרון כששלישיית החוד הציתה את הדמיון, אך המאמן מאוריציו סארי לא התחייב שיחזור על המערך: "איך נשחק עם שלושתם? אנחנו חייבים ללחוץ בלי הפסקה ולזכות בכדורים ליד רחבת היריב. זה יהיה משחק קשה, הם מתאוששים ובעלי התלהבות לאחר הניצחון בדרבי. תמיד קשה לפגוש את הקבוצות של קלאודיו ראניירי, נצטרך להציג משחק ברמה הכי גבוהה ולהמשיך במנטאליות המנצחת".

על הגרלת שמינית גמר ליגת האלופות והמשחק עם ליון: "זה לא הגיוני לנתח את המשחקים האלה עכשיו מכיוון שנותר עוד זמן רב ודברים עוד ישתנו". כזכור, בשנה שעברה הודחה יובה בשלב רבע הגמר על ידי אייאקס".

רונאלדו עם דיבאלה. כמה חלוצים ישחקו מחר? (ALBERTO PIZZOLI/AFP via Getty Images)

ובחזרה למשחק מחר – האלופה מפסידה כבר שנתיים ברציפות בסמפדוריה. אמנם אשתקד היא נכנעה 2:0 בהרכב שני במשחק לפרוטוקול עבורה אך ב-2017/18 ספגה שלושה שערים כשגונסאלו היגואין ופאולו דיבאלה מנעו תבוסה בדקות הסיום.

לאור היעדרותו של וויצ'ך שצ'סני, ג'אנלואיג'י בופון ימשיך לעמוד בין הקורות וירשום ציון דרך ענק. בערב אחד הוא ירשום שני שיאים – ראשית, יהפוך לשיאן ההופעות של יובה בליגה הבכירה, ושנית – ישתווה לפאולו מאלדיני עם 647 משחקים בליגה האיטלקית, כששניהם שיחקו יותר מכל אחד אחר.

עוד ביובה, סוכנו של כריסטיאנו רונאלדו, ז'ורז'ה מנדש התראיין באיטליה. מעבר לכך שהרעיף עליו שבחים כתמיד ואמר שהוא שינה את ההיסטוריה ושמדובר בכדורגל הטוב איי פעם, הוא הוסיף: "האם רונאלדו ייפרוש במדי יובה? זו בהחלט אפשרות. הוא שמח מאוד בקבוצה ועובד תחת מאמן נהדר. הוא יכבד את חוזהו בוודאות ואז נראה".


בופון. ציון דרך ענק (ISABELLA BONOTTO/AFP via Getty Images)

המארחת מגיעה למשחק מהמקום ה-16 בטבלה, רחוקה שתי נקודות מהקו האדום. ראניירי ניצח בשלושה מעשרת משחקיו על הקווים מאז מונה למאמן סמפדוריה בחודש אוקטובר. במחזור האחרון היא חזרה לנצח עם 0:1 יקר בגנואה משער של החלוץ מנולו גביאדיני. לצידו ישחק מלך שערי הליגה אשתקד, פאביו קוואליארלה שכבש רק שלושה שערים בינתיים בסרייה א'. אשתקד בשלב הזה של העונה היו לו כבר תשעה שערים.

 
ראניירי: "יובה חזקה בכל הרכב ובכל מערך אבל אנחנו לא נוותר. נצטרך לרוץ בלי סוף. אני יכול להבטיח עבודה קשה, הקרבה וזיעה בשביל החולצה, זו הדרך שלי.  היו עוזרים לנו עוד כמה ימים של התאוששות פיזית אך אנחנו להוטים לשחק. חלון ההעברות בינואר? יש עוד זמן לדבר על זה, אני מתמקד במשחק.

במשחק נוסף: ברשיה – ססואלו (21:45)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי