רונאלדו הטריף את איטליה: "לא הבנתי כמה גבוה קפצתי"

כריסטיאנו רונאלדו חוגג
כריסטיאנו רונאלדו חוגג | Chris Ricco/Getty Images

CR7 ענה לביקורות עם שער עוצר נשימה, בארץ המגף לא הסתירו את ההתלהבות: "קפץ כמו ב-NBA, הוא היה שעה וחצי באוויר". סארי: "היגוואין כועס? לא אכפת לי"

(גודל טקסט)

שער הניצחון המדהים של כריסטיאנו רונאלדו ב-1:2 על סמפדוריה, גרם להתלהבות אדירה בארץ המגף והתגובות הבוקר (חמישי) לא איחרו לבוא. בשער של ה'לה גאזטה דלו ספורט' נכתב "CR7 עף", בעוד ב'קוריירה' בחרו להשתמש בשיר 'VOLARE'. 

הכוכב הפורטוגלי, שכבר כבש שער או שניים (או 700) בקריירה שלו, שמר על איפוק בסיום וכבר מרוכז במשחק הבא: "לא הבנתי כמה גבוה קפצתי עד אחרי המשחק. כמובן שאני שמח יותר מהתוצאה, זה היה משחק קשה, סמפדוריה שיחקו טוב אבל הראינו הרבה אופי ומחויבות. אני שמח שעזרתי לקבוצה לנצח".

כריסטיאנו כבר חושב על המשחק הבא וינסה לזכות בתואר ראשון העונה, בסופרקאפ האיטלקי נגד לאציו (יום ראשון, 18:30 בספורט2): "בגמר תמיד הסיכויים הם 50/50. אנחנו בכושר טוב ואני מקווה שננצח. בחודש שעבר הייתה לי בעיה רפואית אבל עכשיו אני מרגיש הרבה יותר טוב. הדבר הכי חשוב עכשיו הוא לזכות בסופרקאפ".

גם מאמן הקבוצה היריבה, קלאודיו ראניירי לא הצליח להסתיר את ההתלהבות מקפיצה של הפנומן הפורטוגלי לגובה 2.56 מטר באוויר: "כשהוא כובש שערים כאלה, אפשר רק למחוא לו כפיים" אמר המאמן הוותיק לאחר המשחק והוסיף: "רק בשביל שער כזה שווה לשלם כרטיס. אני גאה בשחקנים שלי, הם נתנו הכל היום וההופעה הזאת נותנת לי תקוות להמשך. אבל מה שרונאלדו עשה רואים רק ב-NBA. הוא היה שעה וחצי באוויר, אי אפשר להגיד כלום מעבר לזה".


גם מאוריציו סארי בחר להחמיא ל-CR7 לאחר המשחק: "בגול של רונאלדו הרגשתי כמו אחרי הגול של דיבאלה בליגת האלופות ואמרתי: 'פאק, וואו'. אבל גם זה לא תיאור מספיק טוב. השהות שלו באוויר לא הגיונית, זה היה שער יפהפה, גאוני וטכני".

סארי נשאל גם על התגובה של היגוואין לחילוף בדקה ה-69 ואמר: "הוא כעס? לא אכפת לי. שחקנים תמיד מתלוננים על חילופים, אבל לא אכפת לי. גונסאלו משחק הרבה העונה, במחצית השנייה הוא היה נראה עייף והחלטתי לעשות חילוף". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי