רונאלדו: "תענוג לפתוח את השנה עם שלושער", מדוע דה ליכט סופסל?

כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו | MARCO BERTORELLO/AFP via Getty Images

הפורטוגלי כבש שלושער ראשון בסרייה א' והבקיע גם משחק חמישי ברציפות, באיטליה פירגנו: "CRShow". סארי היה מרוצה: "הפעם הראינו את האיכות שלנו לאורך כל המשחק ולא רק בהבזקים". ראביו יישאר

קבוצות: יובנטוס
(גודל טקסט)

 כריסטיאנו רונאלדו רצה לפתוח את שנת 2020 בדיוק כך. צחקו על הקוקו המוזר שלו, דיברו על כך שהמספרים שלו דועכים, והפנומן הפורטוגלי ענה עם שלושער ובישול במהלך ה-0:4 של יובנטוס על קליארי, במשחקה הטוב ביותר של האלופה העונה. עבור הפורטוגלי היה מדובר בציון דרך שכן הוא כבש שלושער ראשון בסרייה א' (ואף הבקיע חמישה משחקי ליגה ברציפות באיטליה בפעם הראשונה). כמובן שהוא עשה זאת גם באנגליה וספרד – היחיד בכדורגל העולמי עם רקורד כזה. רונאלדו כבש שלושער גם במונדיאל, בליגת האלופות, באליפות העולם למועדונים, בליגת האומות, במוקדמות היורו ובגביע המלך.

"זו תחושה מדהימה לפתוח את 2020 עם שלושער וניצחון של הקבוצה שלי", כתב רונאלדו ברשתות החברתיות, בסדר הזה. בארץ המגף פירגנו ובגדול: "כריסטיאנו מוחץ את קליארי עם שלושער גדול", נכתב ב"קוריירה דלה ספורט". ב"טוטו ספורט" הלכו על פשוט: " CRShow", והוסיפו כי מדובר במשחק המשכנע ביותר בעידן מאוריציו סארי, דווקא נגד יריבה מהצמרת (מדורגת שישית בטבלה). החלוץ קיבל ציון 8 ב"גאזטה" שם נכתב: "הוא פשוט טס".

רונאלדו אמר לאחר המשחק: "הדבר החשוב ביותר הוא לנצח, הקבוצה שיחקה טוב מאוד, אנחנו מתקרבים לכדורגל שאנחנו צריכים לשחק, אנחנו משתפרים משחק אחר משחק, לא רק בהגנה אלא גם בהתקפה ובמרכז השדה. זה תענוג להבקיע". הוא קיווה להפסד של אינטר, מה שלא קרה, אבל בגברת הזקנה יכולים לחייך.

הקשר אדריאן ראביו, שהיו שמועות לגבי עזיבתו, נשמע אחרת: "אני מרגיש טוב מאוד ביובה ובטוח ששנת 2020 תהיה חיובית עבורי. עבדתי קשה כדי להשלים קצב משחק, אני שמח שהצטרפתי ליובנטוס. אני מרגיש טוב מאוד פיזית ולומד את דבריו של המאמן. לא אכפת לי היכן לשחק. אם אני בצד ימין אני יכול להיכנס שמאלה, ואם אני בשמאל אני יכול לבעוט לשער. הליגה האיטלקית לא קלה". "יש לנו הרבה מאוד שאיפות לשנה החדשה", כתב מיראלם פיאניץ' בטוויטר.

סארי אמר: "היינו עקביים יותר מבכל משחק אחר. שיחקנו 80 דקות מעולות כמו המחצית הראשונה נגד אודינזה, סמפודריה ונאפולי. הראינו לחלקים ארוכים במשחק את האיכות שלנו, שעד עכשיו באה לידי ביטוי רק בהבזקים. היינו מאורגנים יותר מבדרך כלל". המאמן שיבח את ארון ראמזי והחמיא גם לחואן קוואדרדו עליו אמר שהוא נמצא על הדשא לעתים תכופות מדי אך שהוא מרוצה מהאנרגיות שלו וזה חשוב נגד צפיפות.

על מתייס דה ליכט שסופסל לטובת מריח דמירל: "אני הראשון שמשוכנע שהוא יהפוך לאחד הבלמים הטובים בעולם. במהלך החודשים הראשונים היה לו קשה. הוא היה צריך ללמוד הרבה על המשחק עצמו בכל שלושה ימים. דמירל במצב מעולה כרגע, ונכון לנצל את זה". כשנשאל על ינואר אמר: "קשה לשפר קבוצה בינואר, זה נורמלי שלא יהיה רכש. לא אכפת לי מחלון ההעברות, המנהל הספורטיבי שלי חסך לי את אותן השאלות".

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי