סארי על כריסטיאנו רונאלדו: "כל הקרדיט מגיע לאמא שלו, לא לי"

כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו | MARCO BERTORELLO/AFP via Getty Images

CR7 כבש שער יפהפה ב-1:3 על רומא בדרך לחצי גמר הגביע והוא כבר עם שבעה שערים ב-2020, מאמנו ביובנטוס החמיא: "הוא מהטובים בכל הזמנים, הוא לא יכול להשתפר ברמה האישית"

קבוצות: יובנטוס
(גודל טקסט)

שנת 2020 מאירה פנים ליובנטוס עד עתה. היא הצליחה להתבסס בפסגת הסרייה A במאבק מול אינטר ואתמול (רביעי) גם בגביע היא הרשימה למדי, כאשר הכניעה 1:3 את רומא ברבע הגמר בעיקר בזכות מחצית ראשונה מושלמת שהסתיימה ב-0:3, משערים של כריסטיאנו רונאלדו, השביעי שלו בארבעת המשחקים בשלושת השבועות האחרונים, רודריגו בנטנקור ולאונרדו בונוצ'י בדרך למפגש בחצי הגמר מול טורינו או מילאן.

סארי אמר לאחר המשחק: "לא נכנסנו טוב למחצית השנייה, אבל הראשונה הייתה מצוינת. עשינו את המוטל עלינו מול קבוצה שיכולה מאוד להקשות. דוגלאס קוסטה וכריסטיאנו רונאלדו היו טובים, היכולות הפיזיות והמנטליות של רונאלדו מדהימות זה היה שער מרשים למדי בשל כך – הוא בהחלט אחד השחקנים הגדולים בכל הזמנים, אני לא רואה איך הוא עוד יכול להשתפר ברמה האישית, אולי רק בפעולות הגנתיות. אם נוכל לעזור לו לזכות בכדור הזהב השישי, אז זה יהיה כבוד גדול לעשות זאת. אני מצטער עבור גונסאלו היגוואין שלא הצליח להבקיע".

כשנשאל המאמן אם היה שינוי כלשהו שגרם ל-CR7 להתעורר כך מאז 2020, השיב: "אני לא יכול לקחת קרדיט על הכושר בו נמצא כריסטיאנו, אתם יכולים לתת את זה לאמא שלו שילדה גבר כזה". סארי, אגב, הפך למאמן השני של יובנטוס בהיסטוריה שניצח 14 מ-15 משחקי הבית הראשונים שלו בכל המסגרות, כאשר הראשון שעשה זאת היה קרלו פרולה ב-1960.


כובש שיא ב-2020. כריסטיאנו רונאלדו (MARCO BERTORELLO/AFP via Getty Images)

מה שהעיב מעט על השמחה של הביאנקונרי הייתה פציעתו של המגן דנילו, שנאלץ לנטוש את כר הדשא בדקה ה-41 לאחר שהתלונן על בעיה בשריר וכל זאת קורה רגע לפני המשחק ביום ראשון בנאפולי, כשגם קיים ספק לגבי כשירותו של אלכס סנדרו . סארי התייחס לכך והוסיף לקראת חזרתו לסן פאולו בנאפולי: "יש לנו את חואן קואדראדו שהחלים ממחלה וגם בלז מאטווידי יכול לשחק שם אם נצטרך. לגבי נאפולי, זו קבוצה חזקה שאני מכיר את השחקנים שלה ואת האיכויות הנהדרות שלה. במשחק אחד זו קבוצה מאוד מסוכנת וזו לא תהיה חוויה רגילה, אלא מאוד עוצמתית. מהבחינה האישית זה יהיה רגע מיוחד".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי