אוהדי יובה כועסים: "איפה אלגרי?", סארי: "זורקים נקודות לפח בשיטתיות"

מאוריציו סארי, כריסטיאנו רונאלדו
מאוריציו סארי, כריסטיאנו רונאלדו | Alessandro Sabattini/Getty Images

לאחר הפסד חוץ שלישי בחמישה משחקים, הגברת הזקנה חוטפת לא מעט ביקורות, בעיקר המאמן: "רק רונאלדו לא מספיק, משהו חייב להשתנות, יובה כובשת ואז נחה". וגם: מספרי האימה של ההגנה. נקודת האור: הפורטוגלי

קבוצות: יובנטוס
(גודל טקסט)

כשכריסטיאנו רונאלדו כבש שוב והעלה את יובנטוס ל-0:1 בוורונה, מי היה יכול להאמין שהאלופה תסיים את המשחק עם הפסד (2:1)? זה היה ההפסד השלישי של יובה בחוץ בחמשת המשחקים האחרונים. הקבוצה של מאוריציו סארי הציגה עוד ערב מאכזב, הגיעה ל-23 שערי חובה העונה (לעומת 15 ספיגות בשלב הזה בעונה שעברה) ועלולה לאבד את הפסגה אם אינטר תנצח את מילאן בדרבי הערב. בסיבוב שעבר ניצחה יובה 1:2 את ורונה אך גם זה לא משנה את הסטטיסטיקה האיומה שלה נגד היריבה הזו – בשני המשחקים יחד בעטו הביאנקונרי רק שלוש פעמים למסגרת. בתקשורת האיטלקית הציגו לא מעט כתבות עם תגובות של אוהדים זועמים בטוויטר שכעסו: "איפה (מאסימיליאנו) אלגרי?"

מאוריציו סארי הודה לאחר המשחק שהקבוצה בבעיה: "אנחנו ממשיכים לזרוק נקודות לפח בשיטתיות. ברור שיש לנו הבדלים במשחק וגם בתוצאות בין הבית והחוץ, זה היה משחק קשה, ידענו שנסבול. עמדנו יפה, הגענו למצבים והובלנו אבל עשינו שגיאות קשות. השער הראשון לא ברור. אם אנחנו רוצים שיובנטוס תנצח משחקים אסור לנו להמשיך לטעות ככה. ורונה ראויה לקרדיט על האגרסיביות שלה מההתחלה ועד הסוף".

הסיבות להפסד: "המוח הוא קריטי בכדורגל. אסור לנו לחשוב שנקודות הן מובן מאליו, גם כשאנחנו מובילים. אסור לנו לנוח על זרי הדפנה. עלינו לעבוד קשה יותר ולהתלכלך. קבוצה הזו התרגלה לנצח בשנים האחרונות ואנחנו חייבים להמשיך ככה. אני מקווה שהלקח נלמד מכיוון שדיברנו על כך זמן רב. זה קשה כי הקבוצה מתאמנת היטב אבל לא מפיקה את מלוא הפוטנציאל שלה במהלך המשחק".


דה ליכט ושצ'סני. ההגנה לא מפסיקה לספוג (Alessandro Sabattini/Getty Images)

יובה שוב פתחה במערך 4:3:3 עם דוגלאס קוסטה (הוחלף בשל פציעה) וגונסאלו היגוואין לצד רונאלדו, כאשר פאולו דיבאלה עלה גם הפעם מהספסל. "התחושה מהספסל הייתה שיש הרבה שטחים והיה רעיון לנצל את זה", הסביר סארי את החילוף. הארגנטינאי עשה טעות גדולה במצב של יתרון 0:1 ומשחק ההתקפה עדיין לא נראה טוב מספיק.

באיטליה קטלו: "יובה כובשת אבל כמו תמיד – לאחר מכן נחה. גונזאלו היגוואין הכי מאכזב", נכתב ב"גאזטה דלה ספורט". "סארי, רונאלדו לא מספיק, יובה חייבת לתקן הכל".  "סארי, זה לא עובד!", נכתב ב"טוטוספורט". "עוד משחק חוץ מסתיים בהפסד, יובה סופגת שער בממוצע למשחק. היא עלולה לשלם על כך בצורה הכי כואבת – אובדן הפסגה". "הלם בוורונה – יובה הובילה והפסידה, נכנעה לג'מפאולו פאציני הגדול", נכתב ב"קוריירה דלה ספורט".

כאמור, ערב שהיה אמור להיות חגיגי עבור יובה – השתבש כהוגן. רונאלדו שהעלה את האלופה ליתרון הפך לשחקן הראשון בתולדות יובנטוס שכובש עשרה משחקי ליגה רצופים (סה"כ 15 שערים ברצף הזה). אם חלק משעריו הגיעו בדחיקה או בפנדל אז הפעם הוא בנה את השער לבדו. הפורטוגלי הגיע שוב ל-20 שערי ליגה – בפעם ה-11 ברציפות וה-12 בקריירה. לאחר המשחק הפורטוגלי לא התייחס לשיא האישי שלו אלא כתב פוסט מעודד לגבי הקבוצה: "לא התוצאה שרצינו אבל צריכים להרים את הראש".

כריסטיאנו רונאלדו. הערב בו שבר את השיא – התקלקל (Alessandro Sabattini/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי