סארי: "הארוחה עם ההנהלה נקבעה מראש", חילוקי דעות במילאן לגבי המאמן הבא

תיאו הרננדס, פאולו דיבאלה
תיאו הרננדס, פאולו דיבאלה | Tullio M. Puglia/Getty Images

רגע לפני שרונאלדו וזלאטן נפגשים בחצי גמר הגביע בחמישי (21:40, ספורט1), נשיא יובה הבהיר להיגוואין ופיאניץ' כי עתידם בספק. דיבאלה בתמונת ה-11. מנכ"ל הרוסונרי רוצה את ראלף רגניק, מאלדיני חולם על אלגרי

קבוצות: יובנטוס מילאן
(גודל טקסט)

חצי גמר הגביע האיטלקי ייצא לדרך כבר הערב ויימשך מחר (חמישי) עם עוד משחק גדול כשיובנטוס תתארח בסן סירו נגד מילאן (21:40, שידור ישיר בספורט1). לאור הכושר הגרוע של יובנטוס, שהפסידה בשלושה מחמשת משחקי החוץ שלה, המשחק מקבל משמעות מיוחדת. "יובה בטירוף להוכיח שההפסד בוורונה היה רק תאונה", נכתב ב"גאזטה דלה ספורט".

 
בשלוש הפעמים הקודמות בהן יובנטוס הפסידה היא הגיבה מייד. לאחר הפסד הבכורה העונה נגד לאציו בליגה (3:1) – האלופה הגיבה עם 1:3 על אודינזה. לאחר שנכנעה לקבוצה מהאולימפיקו במסגרת הסופר קאפ האיטלקי, היא הביסה 0:4 את קליארי. להפסד נגד נאפולי במחזור ה-21 היא הגיבה 0:3 על פיורנטינה.
 
 
כבר אתמול דווח בכל כלי התקשורת בארץ המגף כי מאוריציו סארי נפגש עם הנהלת יובה לארוחת ערב והציג הסברים ליכולת החלשה. מעבר לכך דווח כי הנשיא אנדראה אניילי החליט לקח את המושכות, נפגש עם המנהל המקצועי ואף העבר מסר לשישה שחקנים לפיהם אם ימשיכו ביכולת המאכזבת עד תום העונה – הם עלולים לעזוב. מדובר במיראלם פיאניץ', בלז מטווידי, פדריקו ברנרדסקי, אלכס סנדרו, דוגלאס קוסטה שייעדר בשלושת השבועות הקרובים וגם גונסאלו היגוואין.


מיראלם פיאניץ' וגונסאלו היגוואין. צריכים להשתפר (ALBERTO PIZZOLI/AFP via Getty Images)
 

 
ובחזרה למשחק, ג'ורג'יו קייליני אמנם חזר לאימונים אך עדיין לא כשיר. פצועים נוספים הם סמי קדירה, דנילו וברנרדסקי. בשני המשחקים האחרונים פתח קוסטה בהתקפה לצד היגואין וכריסטיאנו רונאלדו כאשר פאולו דיבאלה סופסל ונראה שהפעם הארגנטינאי יחזור להרכב.

 
במסיבת העיתונאים לקראת המשחק אמר סארי: "אם לא הייתי רוצה להרגיש לחץ – הייתי לוקח את העבודה בסניף הדואר. ככה התפקיד. אנחנו בדרך להשיג את היעדים שרצינו בתחילת העונה. יש לנו סגל גדול וכל מאמני יובנטוס השתמשו בשלל שיטות. אנחנו מסתגלים לעוד מערכים".
 
 
על הפגישה עם ההנהלה: "היינו אמורים לאכול ארוחת יחד משותפת אחרי המשחק נגד פיורנטינה אך לנשיא היו התחייבויות קודמות. זה היה מתוכנן בניגוד למה שנכתב בתקשורת". על כריסטיאנו רונאלדו: "נראה האם הוא ישחק או לא. שוחחנו והוא אמר לי שהוא מרגיש טוב. אני לא חושב שניתן לו מנוחה על הצ'מפיונס. נחשוב משחק אחר משחק".

 

 
באיטליה התייחסו לא מעט לקרב בין זלאטן איברהימוביץ' לכריסטיאנו רונאלדו אותם כינו "לא רק יריבים אלא כמעט שונאים". זה לא סוד שהשניים לא מחבבים זה את זה והחלוץ השבדי עקץ לא אחת את הפורטוגלי. כזכור, בפלייאוף על העלייה ליורו 2014 כבש רונאלדו שלושער מול שבדיה של זלאטן בדרך לניצחון 2:3 בחוץ, כשבמשחק הראשון הוא כבש גם כן – את שער הניצחון.


כריסטיאנו רונאלדו וזלאטן איברהימוביץ'. "כמעט שונאים" (GERARD JULIEN/AFP via Getty Images)
 
 
מילאן עצמה חוותה אכזבה מטורפת כשיתרון 0:2 בדרבי על אינטר לא הספיק והרוסונרי הובכו עם הפסד 4:2 כשהם תקועים במקום העשירי. הקבוצה של סטפאנו פיולי לא זכתה בגביע מאז עונת 2002/03 והיא זקוקה לניצחון גדול שיקפיץ את העונה שלה.
 
בינתיים במילאן לא שקט. פיולי המאמן הנוכחי לא צפוי להמשיך מעבר לקיץ ובהנהלת מילאן יש מאבקים פנימיים וחוסר הסכמה על מינוי המאמן הבא. מרסליניו, שאימן בהצלחה בוולנסיה ו-ויאריאל מועמד מוביל לקבלת הג'וב בקיץ וכבר נפגש עם פאולו מאלדיני וזבונימיר בובאן, אך מנכ"ל המועדף מעדיף את ראלף רגניק, וישנו גם חלום מצד מאלדיני להחזיר את מאסימיליאנו אלגרי.
 
 
האלופה ניצחה את מילאן בארבעה מחמשת המשחקים האחרונים בין הקבוצות, כולל 0:4 מוחץ בגמר הגביע האיטלקי ב-2017/18 כשמהדי בנעטיה כבש צמד בין היתר. בינואר שעבר רונאלדו העניק ליובה זכייה בסופר קאפ האיטלקי עם שער ניצחון מבישול של פיאניץ'.
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי