סארי: "המטרה – הסקודטו, ליגת האלופות היא חלום". רונאלדו השווה שיא ליגה

חואן קוואדראדו, כריסטיאנו רונאלדו, ארון ראמזי
חואן קוואדראדו, כריסטיאנו רונאלדו, ארון ראמזי | ISABELLA BONOTTO/AFP via Getty Images

המאמן היה מרוצה מהיכולת ב-1:2 על ספאל ודיבר על הציפיות מיובה: "רואה שיפור גדול בקבוצה". על קייליני: "זה לא מקרי שאיתו לא ספגנו, אולי יישחק במשחקים הגדולים". הפורטוגלי הבקיע בפעם ה-11 ברציפות בליגה

קבוצות: יובנטוס
(גודל טקסט)

יובנטוס הייתה יכולה לשחק טוב יותר נגד האחרונה בטבלה אך חזרה מספאל עם כל הקופה אחרי ניצחון 1:2 והלחיצה את אינטר לפחות זמנית מעבר לכך זו הייתה הכנה מוצלחת לקראת המשחק הראשון בשמינית גמר ליגת האלופות בצרפת נגד ליון ביום רביעי. האלופה רשמה היסטוריה קטנה כשהשיגה את ניצחון הבכורה שלה במגרש בספאל במשחקה השלישי שם, וכך סימנה וי על כל 32 האצטדיונים בהם ביקרה מאז עונת 2011/12.

באיטליה פירגנו. "נסו לתפוס אותי", נכתב שער "קוריירה דלה ספורט". "רונאלדו שוב כבש, במשחקו האלף בקריירה, וארון ראמזי הוסיף שער גדול בניצחון קשה". "שיא לכריסטיאנו ועכשיו – ליון", נכתב ב"טוטוספורט". "יובה, רונאלדו תמיד חושב על זה: ניצחון עם שערים יפים כפי שמאוריציו סארי תיכנן למרות שהסוף היה סבל". בתקשורת החמיאו גם לג'ורג'יו קייליני שפתח בהרכב לראשונה מאז אוגוסט וכן לפאולו דיבאלה שעושה את ההבדל ולמבשל השער הראשון – חואן קוואדראדו.

אפילו סארי עצמו שלרוב מעביר ביקורת על שחקניו בתקשורת – נשמע מפויס יותר: "זה היה כמו במשחק האחרון, היו לנו הזדמנויות רבות להבקיע אבל שמרנו על היריבה בחיים עד הסוף לצערי. חבל שאנחנו לא הורגים משחקים, אבל אני רואה שיפור ברור בקבוצה, זה טוב לראות שאנחנו מייצרים הזדמנויות. פגשנו שבע פעמים את הקורה והמשקוף בשלושת המשחקים האחרונים וזה אומר הרבה. אנחנו סובלים מיותר מדי פנדלים, זה הזוי. חבל שה-VAR לא עזר. אם זה היה הפוך אני יכול לדמיין מה היה קורה. אני מקווה שנמגר את החולשה ההגנתית שלנו כי אנחנו סופגים יותר מדי".

על קייליני: "הייתה לו שעה היום, 20 דקות במשחק לפניכן. כמובן שבזמן שהוא היה על כר הדשא לא ספגנו. הוא לא יכול לשחק כל שלושה ימים, זה בטוח, אבל הוא נראה טוב בעשרת הימים האחרונים וחזר לכושר הרבה יותר מהר מהצפוי. יכול להיות שהוא ישחק באחד המשחקים הגדולים. הוא נראה במצב טוב".

כשנשאל כמה זמן ייקח עד שיובה תיראה כפי שמצפים ממנה: "זה תלוי מהן הציפיות. הקבוצה צומחת ואני מקווה שנהיה טובים יותר לפרק זמן ארוך יותר. אבל הצגנו משחק עם ריכוז גבוה שלושה ימים לפני לידגת האלופות וזה לא מובן מאליוו".

הציפיות מיובנטוס: "תלוי למה אנשים מצפים. הקבוצה צומחת, יש לנו מקום לשיפור כמובן. המטרה שלנו חייבת להיות הסקודטו בעוד ליגת האלופות היא חלום. כמובן שזה טוב בחיים לרדוף אחרי החלומות שלך אבל אסור להחמיץ את היעדים שלך. הבעייה היא שיש מעט מאוד משחקים בנוק אאוט וכל אחד מהם מכריע, לכן 10-12 קבוצות יכולות לזכות. מי שזוכה היא לא הבכרח הטובה ביותר, יש לה גם את הכי הרבה מזל".

רונאלדו רשם כאמור שיא יפה כשהשתווה לגבריאל בטיסטוטה (1994/95) ופאביו קוואליארלה (העונה שעברה) כשכבש ב-11 משחקי ליגה רצופים – בסה"כ 16 שערים. רונאלדו הגיע העונה ל-25 שערים בכל המסגרות. למעשה בחלק מכלי התקשורת נכתב שהפורטוגלי הגיע לאלף משחקים בקריירה אך זה יקרה רק במשחק העונה נגד אינטר, שכן שתיים מההופעות שלו היו בקבוצת המילואים של ספורטינג ליסבון. "לא משנה איך יובה נראית, רונאלדו תמיד מסתדר", נכתב. בשנה שעברה, רק נזכיר, הוא כבש שלושער נגד אתלטיקו בשלב שמינית הגמר. נראה שהוא מוכן למשחק בצרפת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי