דיווחים: יובנטוס – ליון ללא קהל, המשחק מול אינטר ביום שני

כריסטיאנו רונאלדו, דייגו גודין
כריסטיאנו רונאלדו, דייגו גודין | MARCO BERTORELLO/AFP via Getty Images

באיטליה נכתב שהצדדים הגיעו להסכמות על כך שהמחזור שנדחה ייערך כבר בשבוע הבא ויכלול את "הדרבי של איטליה", בעיתון הצרפתי "לאקיפ" פורסם במקביל על האפשרות ששמינית גמר ליגת האלופות תיערך בדלתיים סגורות

קבוצות: אינטר יובנטוס
(גודל טקסט)

בשעות הקרובות צפויה ההתאחדות האיטלקית להודיע על חזרה בה מההחלטה לדחות מספר משחקי אי שם לחודש מאי. המשמעות: כבר ביום שני הקרוב, אם הכל אכן יאושר, תארח יובנטוס את אינטר למשחק שכולם מחכים לו.

כידוע, יובנטוס אמורה הייתה לארח את אינטר כבר אתמול (ראשון), אלא שהתפשטות נגיף הקורונה באיטליה הוביל לדחיית מספר משחקים וביניהם גם המפגש הגדול בין הגברת הזקנה לנראזורי. תחילה הייתה הכוונה לערוך את המפגש בין השתיים, הידוע בכינויו "הדרבי של איטליה", ללא קהל כלל, אלא שבסופו של דבר הוא נדחה ביחד עם עוד ארבעה משחקים נוספים חרף התנגדות הקבוצות.

באינטר זעמו על כך וגם מוליכת הטבלה לאציו לא אהבה את ההחלטה להזיז את המשחק עד חודש מאי, ממש לרגעי סיום העונה, אלא שאמש נפגשו ראשי הליגה, הקבוצות וההתאחדות ועל פי "גאזטה דלו ספורט" הצדדים על סף סיכום שיוביל להכרזה על קיום המשחק הגדול ביום שני הבא בשעה 20:30 (שעון ישראל).


רונאלדו מול הגנת הנראזורי. ייפגשו בשני? (MARCO BERTORELLO/AFP via Getty Images)

בנוסף, פורסם בעיתון כי יומיים קודם לכן, ביום שבת (8.3), ייערך המשחק הדחוי בין סמפדוריה לוורונה, למחרת ייערך גם המשחק בין אודינזה לפיורנטינה ושאר המשחקים הדחויים ייערכו ביום שני, כאשר מילאנו תפגוש את גנואה, פארמה את ספאל וסאסואולו את ברשיה. העובדה שייערכו משחקים בימים שבת-שני משמעותם שמשחקי המחזור ה-27, שאמור היה להיערך באותם ימים, יידחה לסוף השבוע שלאחר מכן וב-12 עד ה-14 במאי יתווסף מחזור אמצע שבוע כדי לסיים את הליגה בזמן, ב-24.5.

במקביל, בעיתון הצרפתי "לאקיפ" נכתב אמש כי גומלין שמינית גמר ליגת האלופות בין יובנטוס לליון עשוי להיערך ללא קהל. אחרי שהצרפתים ניצחו 0:1 במשחק הראשון, הם אמורים להתארח בטורינו בעוד שבועיים, ב-17.3, ואחרי שמספר החולים בקורונה באיטליה חצה את רף ה-2,000  בצרפת טוענים כי אופ"א עוקבת אחר האירועים מקרוב וחוששת מתרחיש בו תיאלץ לקבוע משחק ללא קהל – מה שכמובן יעניק יתרון לצרפתים שניצחו בביתם ולא ספגו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי