חזרה לפסגה: 0:2 יוקרתי ליובנטוס על אינטר מול יציעים ריקים

שחקני יובנטוס חוגגים
שחקני יובנטוס חוגגים | VINCENZO PINTO/AFP via Getty Images

הגברת הזקנה פתחה פער של נקודה במקום הראשון על לאציו כשרשמה ניצחון חשוב בדרבי ד'איטליה, ראמזי ודיבאלה בשער נהדר הכריעו את המשחק שהתקיים ללא קהל בעקבות נגיף הקורונה. זלאטן כבש, אך מילאן נכנעה לגנואה

קבוצות: אינטר יובנטוס
(גודל טקסט)

בצל הדרמה באיטליה, שכמעט גרמה לביטולו של המחזור ה-26 של הסרייה א', הוחלט לקיים לבסוף לקיים היום (ראשון) את המשחקים כמתוכנן וללא קהל בעקבות נגיף הקורונה, כשבמוקד המשחק הגדול באיטליה בין אינטר ויובנטוס, בו הגברת הזקנה רשמה ניצחון 0:2 יוקרתי מאוד וחזרה לפסגת הטבלה.

במשחק שפתח את הערב, ספאל השיגה ניצחון ראשון אחרי חמישה משחקים בזכות 0:1 על פארמה, לאחר מכן מילאן הפסידה 2:1 לגנואה ו-ורונה איבדה יתרון הפסידה 2:1 לסמפדוריה ואודינזה נפרדה ב-0:0 פיורנטינה.

יובנטוס – אינטר 0:2
איזה ניצחון חשוב עבור הגברת הזקנה. הביאנקורי ידעו שאם לא ישיגו שלוש נקודות יאבדו את המקום הראשון ללאציו, לה היה משחק יותר ויתרון של שתי נקודות בפסגה, אך כעת הזברות שבו להסתכל על הליגה מלמעלה ופתחו פער של נקודה מהקבוצה של סימונה אינזאגי.


שחקני יובנטוס חוגגים לעיני יציעים ריקים (Valerio Pennicino/Getty Images)

מנגד, הנראזורי רשמו הפסד שני ברציפות מאז משחק הליגה האחרון שלהם, בו נכנעו ללאציו, והם ממוקמים במקום השלישי ורחוקים לא פחות מתשע נקודות מהפסגה (על אף שיש להם משחק חסר).

אחרי מחצית ראשונה שוויונית, בו הגברת הזקנה הייתה קצת יותר מסוכנת, היא התפוצצה בחצי השני. בדקה ה-55 הקבוצה של מאוריציו סארי עלתה ל-0:1 משער של ארון ראמזי מקרוב אחרי שבעט כדור שטוח וחזק בסיום ערבובייה ברחבה. 

השער רק הלהיב יותר את המארחת, שהחלה לשלוט עוד יותר במשחק ועלתה ל-0:2 בדקה ה-68 בזכות גול גדול של פאולו דיבאלה. הארגנטינאי פתח על הספסל ועלה כמחליף בדקה ה-59, קיבל כדור מראמזי על סף הרחבה, חדר אליה, סובב לחלוטין את אשלי יאנג ובסיומת מדהימה עם החיצון שלח כדור לפינה של סמיר הנדנוביץ' ולרשת. שער פשוט ענק של החלוץ, שקבע את תוצאת המשחק ואולי גמר את מאבק האליפות של אינטר.


פאולו דיבאלה חוגג את השער הנהדר (VINCENZO PINTO/AFP via Getty Images)

מילאן – גנואה 2:1
ללא קהל בסן סירו מילאן הציגה עוד משחק מאכזב ופיגרה החל מהדקה השביעית על ידי אקס אינטר גוראן פאנדב. האורחת הכפילה את היתרון ארבע דקות לפני שריקת המחצית. מילאן התעוררה מאוחר מדי וזלאטן איברהימוביץ' צימק בדקה ה-77 עם שערו השלישי בליגה העונה, אך לא הצליח לעזור למילאן לצאת לדרך חדשה. גנואה מנגד עלתה מעל הקו האדום למקום ה-17.


סן סירו ללא קהל. סן סירו (Marco Luzzani/Getty Images)

פארמה – ספאל 1:0
הנה קבוצה שהרוויחה את קיום המשחקים בדלתיים סגורות. נועלת הטבלה ספאל שהפסידה את חמשת המשחקים האחרונים וסגרה את הטבלה ערב המחזור, השיגה ניצחון יקר באצטדיון אניו טרדיני, שהעלה אותה באופן זמני למקום ה-19. המשחק לא התעלה לרמה גבוהה והוכרע בזכות פנדל מדויק של אנדראה פטאנייה שכבש את שערו ה-11 מתוך 20 גולים שכבשה ספאל כל העונה. בקצב השערים הזה יהיה קשה לביאנקזורי לשרוד בליגה, כשהיא במרחק של שבע נקודות מחוף מבטחים. פארמה מהמקום התשיעי ממשיכה לאבד גובה לאחר שרשמה משחק נוסף ללא ניצחון.


ניצחון ראשון לספאל אחרי חמישה הפסדים (Gabriele Maltinti/Getty Images)

תוצאה נוספת
סמפדוריה – ורונה 1:2
אודינזה – פיורנטינה 0:0

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי