טוני: "גבריאל ז'סוס יותר מתאים ליובנטוס מאשר הארי קיין"

גבריאל ז'סוס
גבריאל ז'סוס | Laurence Griffiths/Getty Images

חלוץ העבר האיטלקי ניתח את המועמדים לחזק את החלק הקדמי של אלופת איטליה: "חשוב שתהיה לך את היכולת לבשל כשאתה משחק לצד כריסטיאנו רונאלדו". וגם: מבול של מחמאות לחלוץ טוטנהאם

קבוצות: יובנטוס
(גודל טקסט)

לפי הדיווחים בימים האחרונים, יובנטוס מחפשת חלוץ רחבה שיחליף את גונסאלו היגוואין החל מהעונה הבאה והמועמד המוביל מבחינתה על פי הפרסומים הוא הארי קיין מטוטנהאם. מי שחושב שהגברת הזקנה צריכה לחפש שחקן התקפה בסגנון אחר הוא חלוץ העבר לוקה טוני בן ה-42, לו חצי עונה ברזומה בשורות הביאנקונרי אי שם ב-2011/12.

"מבין כל המועמדים ששמעתי עליהם, גבריאל ז'סוס הוא הכי פחות "חלוץ רחבה שגרתי" והוא השחקן המתאים ביותר עבור יובנטוס", הבהיר טוני והסביר. "הוא מהיר, טכני ויש לו גם את היכולת לבשל, שזה חשוב כשאתה משחק באותה קבוצה עם כריסטיאנו רונאלדו".

טוני נימק: "כריסטיאנו הוא לא שחקן קו טהור, אלא כזה שנכנס לאמצע ומבקיע המון – והוא חייב להמשיך לעשות את זה. אני לא בטוח שחלוץ רחבה אמיתי, כמו קיין –  שהוא אחד הטובים בעולם בתפקידו, יכול להסתדר בצורה טובה עם רונאלדו. ז'סוס הרבה יותר מתאים מקיין לשתף איתו פעולה. הוא יודע להבקיע, למסור ולפנות שטחים לשאר השחקנים".

לסיום, טוני החמיא לקיין: "מבין כל המועמדים שהוזכרו כמועמדים ליובנטוס (קיין, ז'סוס, איקרדי, ורנר והולאנד), הארי קיין הוא החלוץ הטוב ביותר. הוא שחקן רחבה אמיתי. הוא שולט באזור הזה כמו שרק מעטים שולטים בו. הוא טכני, קבוצתי וקטלני מול השער. אם לא די בכך, הוא בסך הכל בן 26 כך שהוא עדיין יכול להשתפר".

למרות המחמאות, טוני חושב שהוא פחות מתאים ליובנטוס (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי