רונאלדו ויתר על כעשרה מיליון יורו: "בזכותו ההסכם נחתם"

כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו | MARCO BERTORELLO/AFP via Getty Images

באיטליה מהללים את הכוכב, שמרוויח פי שלושה יותר מכל שחקן אחר ביובנטוס והסכים לוותר על שכרו עד תום העונה: "ברגע שתשובתו הייתה חיובית, הכל נהיה פשוט יותר - שימש דוגמא עבור כולם"

קבוצות: יובנטוס
(גודל טקסט)

בעקבות השתוללות נגיף הקורונה, שהשפעתו הכלכלית על הכדורגל העולמי צפויה להיות חסרת תקדים, אתמול (שבת) נודע כי שחקני יובנטוס הסכימו לוותר על שכרם עד תום העונה, כל זאת בהנחה שהקבוצה תחזור לשחק רק בעונה הבאה. בכך, אלופת איטליה – שלא תשלם לשחקנים שכר עבור חודשים מארס, אפריל, מאי ויוני – צפויה לחסוך לא פחות מ-90 מיליון יורו.

באיטליה היללו הבוקר (ראשון) בעיקר את כריסטיאנו רונאלדו. "מדובר בצעד אותנטי של שחקן יובנטוס אמיתי. כריסטיאנו הסכים לדרישת המועדון ולמעשה הוא זה שסלל את הדרך להסכם. ברגע שהתשובה שלו הייתה חיובית, הכל נהיה פשוט יותר עבור האחרים. בתקופה כל כך קשה, רונאלדו היווה דוגמא עבור כולם", כך נכתב בארץ המגף.

למרות שכל השחקנים נענו לבקשת המועדון, באיטליה כאמור שיבחו הבוקר בעיקר את רונאלדו, שמרוויח 31 מיליון יורו לעונה – פי שלושה יותר מכל שחקן אחר בקבוצה. הפורטוגלי ויתר על 10.3 מיליון יורו – כשליש משכרו השנתי. תחילה דובר על ויתור של 3.8 מיליון יורו במקרה של קיצוץ, אולם בסופו של דבר, כאמור, השחקנים ויתרו על כל שכרם עד תום העונה. בנוסף, הפנומן הפורטוגלי כבר תרם מיליון יורו למלחמה בנגיף הקורונה.

מעבר לתרומה הכספית, לאחרונה נרתם הפורטוגלי לעזור במאבק נגד הנגיף בדרך נוספת, כאשר החליט להפוך את כל בתי המלון שלו בפורטוגל לבתי חולים. בתי החולים המאולתרים יהיו במימון מלא של הכוכב הפורטוגלי בן ה-35 של יובנטוס, כולל תשלום לתחזוקה ולאנשי הצוות הרפואי, כך הודיע השחקן עצמו ברשתות החבריות.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי