"רונאלדו כעס שהחמיץ פנדל ולא רצה לתת לי את החולצה שלו"

כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו | ISABELLA BONOTTO/AFP via Getty Images

סורנטינו, שוערה של קייבו, הדף את הבעיטה של הפורטוגלי ולא זכה בפרס: "במנהרה לאחר מכן הוא היה מאוד לא נחמד". לבסוף הסתפק בזו של דיבאלה. ואסקס דווקא מחמיא: "דרש מכולם את המיטב וגרם לנו להשתפר"

קבוצות: יובנטוס
(גודל טקסט)

מגפת הקורונה תפסה את כריסטיאנו רונאלדו בדיוק כשהוא נמצא בכושר  הטוב ביותר שלו במדי יובנטוס. במשחק האחרון לפני שהכדורגל הושבת  הוא אמנם לא הצליח להבקיע ב-0:2 של האלופה נגד אינטר, אך קודם לכן  הבקיע ב-11 מחזורי ליגה רצופים. אחת לתקופה אנחנו שומעים סיפורים על  אופיו הקשה של רונאלדו וגם סטפנו סורנטינו, שוערה של קייבו, סיפר על  מקרה שארע לשניהם.

שוערה של קייבו בעבר (41), שכעת החליט להפוך דווקא לחלוץ בליגות  הנמוכות, הוא היחיד שיכול להתהדר בכך שהדף פנדל של רונאלדו בסרייה א'. בינואר שעבר קבוצתו אמנם נכנעה 3:0 אך השוער רשם הישג מכובד כאמור.

"כבר סיכמנו שנחליף חולצות בסיום המשחק, פניתי אליו והוא אישר", סיפר ל"סקיי ספורט". אבל אחרי שהוא החמיץ את הפנדל הוא כעס מאוד. זה  מעולם לא קרה לו באיטליה. לאחר שריקת הסיום, במנהרה בחדר ההלבשה,  עברנו זה ליד זה. הוא נתן לי לחיצת יחד, בירך אותי אבל לא היה נחמד. הוא לא נתן לי את החולצה". "לבסוף לקחתי את החולצה של פאולו דיבאלה כך שזה היה ערב מוצלח", אמר השוער בחיוך.

רונאלדו. מה עם החולצה? (MARCO BERTORELLO/AFP via Getty Images)

בינתיים, בצל הדיווחים על כך שיובנטוס שוקלת האם למכור אותו – רונאלדו זכה לשבחים מלוקאס ואסקס ששיתף איתו פעולה בריאל מדריד. ואסקס אמר: "הוא מקצוען מדהים ודרש את המירב, כל הזמן, מעצמו ומחבריו בקבוצה. הוא גרם לכולם להיות טובים יותר. אני שמח ששיחקתי איתו. המעבר שלו לאיטליה? עלינו לכבד אותו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי