באיטליה טוענים: ספק אם כריסטיאנו רונאלדו ימשיך ביובנטוס

כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו | MARCO BERTORELLO/AFP via Getty Images

אחרי הפרסומים על כך שהכוכב הוא שיזם את הוויתור על השכר בחודשי סיום העונה, בארץ המגף טוענים שהוא יתבקש לקצץ בשכרו גם בעונה הבאה. האופציות הקיימות: מכירתו או הארכת חוזהו בשנה בתמורה לירידה בשכר

קבוצות: יובנטוס
(גודל טקסט)

ימים ספורים אחרי שכריסטיאנו רונאלדו וכל שחקני יובנטוס והמאמן מאוריציו סארי הודיעו שהם מוותרים על שכרם עד סיום העונה, באיטליה תוהים היום (שלישי) האם זוהי גם הפעולה האחרונה של CR7 בגברת הזקנה. כמו יתר חבריו לקבוצה, רונאלדו תמך ואפילו הוביל את הצעד לוותר על השכר בשלושת החודשים הבאים, אבל ב"ilmessaggero" נטען שהצדדים עוד אמורים לשוחח על קיצוץ בשכר לעונה הבאה ולזה כבר ספק אם כריסטיאנו יסכים.

כריסטיאנו רונאלדו עזב את ריאל מדריד וחתם ביובנטוס בחוזה שמוערך ב-31 מיליון יורו לשנה, אבל בוודאי באיטליה, המדינה שסובלת מנגיף הקורונה יותר מכל מדינה אחרת באירופה עד כה, לא יהיה מנוס מביצוע קיצוצים בכל המשק. ההשלכות הכלכליות עדיין לא ידועות, המגפה עוד בשיאה בארץ המגף, אולם כבר עתה ברור שצפויים הפסדי ענק ושעולם הכדורגל צפוי לעבור שינוי מטלטל בהיבט הכלכלי. מכיוון שאיטליה תהיה במוקד גם בגזרה זו, ספק אם ועד כמה כריסטיאנו רונאלדו יסכים לקצץ כדי להמשיך לעונה שלישית בביאנקונרי.


יאריך את חוזהו בתמורה לקיצוץ? (Francesco Pecoraro/Getty Images)

על פי ההערכות, כריסטיאנו רונאלדו יתבקש לקצץ כ-10 מיליון יורו משכרו בעונה הבאה, אולם שכרו כמו גם של הוותיקים האחרים ג'אנלואיג'י בופון, ג'ורג'יו קייליני ולאונרדו בונוצ'י בהחלט עלול להפוך למכשול. בשלב זה ביובנטוס עוד ממתינים לראות אם עונת הסרייה A תחודש העונה, בידיעה שאם לא תהיה ברירה להכריז על ביטולה ישוחחו עם השחקנים על קיצוץ נוסף – הוויתור על שכרם חסך כ-90 מיליון יורו בשלב זה, אך זה עשוי שלא להספיק.

חוזהו של כריסטיאנו רונאלדו מסתיים בקיץ 2022 וליובנטוס כעת שלוש אופציות: הראשונה והמסובכת ביותר היא למכור את השחקן שבתקופה קשה זו מבחינה כלכלית ספק אם יהיו קופצים על המציאה היקרה, השארתו עד 2022 בהתאם לחוזה או ניסיון להגיע מולו לסיכום על חוזה חדש ומקוצץ בתמורה לכך שיחתום לשנה נוספת, עד 2023. ביובנטוס יהיו מוכנים למכור את CR7 תמורת כ-70 מיליון יורו, אלא שבשלב זה אין מתעניינות והליגה הסינית לא רלוונטית עבורו לאור מגבלות השכר החדשות שלא יאפשרו לשלם לו את סכומי העמק אותם מרוויח כיום ואף לא קרוב לכך.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי