ההצעה האיטלקית: חצאי גמר הגביע יחדשו את עונת הכדורגל

כריסטיאנו רונאלדו, זלאטן איברהימוביץ'
כריסטיאנו רונאלדו, זלאטן איברהימוביץ' | ALBERTO PIZZOLI/AFP via Getty Images

ועדת הליגה בארץ המגף הציעה לקיים את משחקי הגומלין בין יובנטוס למילאן ובין אינטר ללאציו ב-27/28 במאי, באותו סוף שבוע אמורה להתחדש גם הסרייה A. המטרה: משחקים אטרקטיביים שירימו את המורל הלאומי

(גודל טקסט)

מגמת ההתאוששות של האיטלקים ממגפת הקורונה נמשכת. אמנם "ארץ המגף" הייתה אחת משתי המדינות שספגו את המכה הכי קשה מהתפשטות הקורונה, למעלה מ-21,000 מתים מתוך 165,150 מקרים של חולים שאובחנו, אולם בימים האחרונים מספר החולים במגמת ירידה ובמדינה כבר מנסים להסתכל לטווח ארוך ונערכים ליום שאחרי.

כחלק מהאסטרטגיה לנסות להשיב את השגרה באיטליה, הניסיונות לחדש את עונת הכדורגל צוברים תאוצה ואתמול ועדת הליגה העלתה רעיון חדש ומעניין, שנראה כי יזכה לתמיכת הקבוצות בסרייה A: לחדש את הליגה עם שני חצאי גמר הגביע בעוד כחודש.  כידוע, אלו יהיו משחקי גומלין למפגשים יהיו בין יובנטוס למילאן (1:1) ובין נאפולי לאינטר (0:1).

האיטלקים מצפים לחדש את האימונים בעוד כשבועיים ואת משחקי הליגה בסוף השבוע האחרון של מאי (31.5), דבר שכמובן כפוף לאישור הרשויות במדינה ולקצב התפשטות נגיף הקורונה בשבועות הבאים, אולם ועדת הליגה הציעה לקיים קודם כל את משחקי הגביע במטרה לספק לתושבי המדינה שני משחקים אטרקטיביים במיוחד בתור "בעיטת פתיחה" והם גם יועברו בשידור ישיר לכולם ויחזקו את המורל הלאומי בעונה שבתקווה תגיע לסיומה, אך ללא אוהדים ביציעים.


איברהימוביץ' מול דה ליכט בחצי הגמר הראשון (ALBERTO PIZZOLI/AFP via Getty Images)

אם התוכניות של האיטלקים לשוב לשחק כדורגל יקבלו את אישור הרשויות, המטרה כאמור היא לחדש את הליגה ב-31.5 ובהחלט יתכן כי ב-27 וב-28 במאי נזכה לראות את שני משחקי חצי גמר הגביע. כך או אחרת, מטרת האיטלקים היא להצליח לסיים את עונת הסרייה A עד תחילת חודש אוגוסט ונראה כי בתקופה הקרובה כל המועדונים יחלו לבדוק את שחקניהם מחשש לקורונה, במטרה לנסות לשוב לשגרה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי