הסרייה א' לא תחודש? שר הספורט: "ייתכן שנפעל כמו צרפת"

כריסטיאנו רונאלדו, זלאטן איברהימוביץ'
כריסטיאנו רונאלדו, זלאטן איברהימוביץ' | ALBERTO PIZZOLI/AFP via Getty Images

ספדפורה גרם לאיטלקים לדאגה: "זה שהאימונים יחודשו לא בהכרח מצביע על הליגה. הפרוטוקול הרפואי לא מספיק טוב וחזרת המשחקים נראית בלתי סבירה. אני לא אתפלא אם הנשיאים עצמם יציעו שעדיף להתכונן לעונה הבאה"

(גודל טקסט)

אוהדי הכדורגל האיטלקי רק מחכים לקצת נחמה בזמן שהמדינה שרויה במצב קשה לאור התפשטות נגיף הקורונה. כזכור, אתמול (שלישי) הכריזו בצרפת על ביטול העונה. האם גורל הסרייה א' יהיה זהה? בהחלט יכול להיות שכן, אם תשאלו את שר הספורט ויצ'נזו ספדפורה שהתראיין והביע פסימיות גדולה לגבי חידוש העונה.

ספדפורה אמר: "הפרוטוקול שהציג עולם הכדורגל לא מספיק. אני מתחיל לקבל את הרעיון שיהווה הפתעה אולי עבור חלק אבל ייתכן שבימים הקרובים הנשיאים יבקשו ממני שלא לחדש את העונה הנוכחית כדי שהם יוכלו להתכונן בראש שקט לעונה הבאה".

שר הספורט המשיך: "מתנהל משא ומתן בין משרד הבריאות לבין ארגון השחקנים שהציג פרוטוקול רפואי לא מספיק טוב. תמיד אמרתי שחידוש האימונים לא בהכרח מצביע על חידוש העונה. אני רואה בחידוש הליגה האיטלקית אפשרות בלתי סבירה ואף מעבר לכך".

רצון השחקנים: "כמובן שהם רוצים לחדש את האימונים, ובצדק, אבל אם הייתי נשיא המועדון, הייתי חושב יותר על איך להתחיל את העונה הבאה בבטיחות". כשנשאל על הליגה הספרדית, הבונדסליגה והפרמיירליג שכולן עובדות על תוכנית חזרה למגרשים ביוני, אמר: "צרפת לא תהיה הליגה האחרונה שתעצור. בהחלט יכול להיות שאיטליה תנקוט באותה הגישה".

ספדפורה התייחס גם לטענות של נשיא לאציו לפיהן אדין דז'קו וצ'ירו אימובילה צריכים להתרוצץ בפארק משום שמתחם האימונים סגור: "אני מקווה שהוא היה אירוני וצחק. לא יכולנו פשוט לפתוח את הספורט לכולם מחדש, מה לעשות שעלינו לעשות בחירות ולהתחשב במצב".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי