"לאוטרו לברצלונה? אם מסי יהיה המחליף שלו"

לאוטרו מרטינס
לאוטרו מרטינס | MIGUEL MEDINA / Contributor

בעוד באינטר שומרים על שתיקה לגבי החלוץ, לנשיא לשעבר מאסימו מוראטי נמאס מהדיווחים על מעברו של הארגנטינאי לספרד, והוא הבהיר טוב מאוד את רצונותיו. וגם: האלטרנטיבה הנוספת והזיכרונות מקאמפ נואו

קבוצות: אינטר ברצלונה
(גודל טקסט)

כבר זמן רב שלאוטרו מרטינס, החלוץ הארגנטינאי של אינטר, מקושר לברצלונה. לפני יומיים פורסם בתקשורת הספרדית על כך שהעסקה קרובה-קרובה לסיכום. בעוד בנראזורי ממעטים לעסוק בנושא, נשיא המועדון לשעבר, מאסימו מוראטי, סולד מהדיווחים האלה.

מוראטי הכריז בראיון ל"גאזטה דלה ספורט": "לאוטרו יעזוב? אקבל זאת אם ליאו מסי יהיה המחליף שלו". בהמשך האיטלקי התמתן מעט ואמר: "אם זה יהיה בלתי אפשרי, גם פאולו דיבאלה יהיה מחליף טוב". נזכיר כי מוראטי התראיין לא אחת בנוגע לנושא ואמר שלאינטר יש את היכולות והאומץ לצרף את כוכב ברצלונה.

הנשיא לשעבר נזכר גם בהפסד 1:0 לברצלונה בחצי גמר ליגת האלופות בעונת הטרבל ב-2009/10 ואמר: "אחרי מה שעברנו שם – הגמר היה כל כך קל עבורנו. סבלנו מאוד נגד ברצלונה. מבחינה רגשית, זכינו בליגת האלופות בקאמפ נואו. זה היה המשחק הדרמטי ביותר בחיי. שיחקנו כמעט כל המשחק עם שחקן אחד פחות לאחר ההרחקה הלא מוצדקת של טיאגו מוטה. שם הבנו שהגורל בידיים שלנו והכל תלוי בנו".

ליאו מסי. באינטר לא מפסיקים לפנטז (David Ramos/Getty Images)

על סמואל אטו: "היה מרגש לראות אותו מקריב את עצמו ורודף אחרי שחקני ברצלונה כאילו הוא שחקן הגנה. זה היה סימן נהדר ואפיין את הקבוצה ההיא". אטו, כזכור, הצטרף לנראזורי בקיץ 2009 לאחר שזכה עם ברצלונה בטרבל, והצליח לרשום הישג היסטורי כשזכה בשלושת התארים גם ב-2009/10.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי