קייליני: "וידאל הגיע שיכור לאימון, קונטה כבר חיכה לזרוק אותו"

ארתורו וידאל
ארתורו וידאל | LLUIS GENE/AFP via Getty Images

קטעים נוספים מהאוטוביוגרפיה של בלם יובנטוס נחשפים, הפעם החלק בו הוא מפרגן בדרכו לקשר ברצלונה כיום: "אלכוהול זו אחת החולשות שלו, אבל הוא לוחם ואלוף אמיתי"

(גודל טקסט)

זה לא סוד שארתורו וידאל אוהב אלכוהול, רק לפני כמעט חמש שנים, ביוני 2015, הוא שוחרר ממעצר בצ'ילה לאחר תאונת דרכים קשה בה היה מעורב מכיוון שנהג כשהוא תחת השפעת אלכוהול. במזל, מבחינתו, הוא לא איבד אז את מקומו בסגל נבחרת צ'ילה, ובמקרה או שלא כעבור חודש הוא גם עזב את יובנטוס ועבר לבאיירן מינכן.

חברו באותן ארבע שנים בטורינו, הבלם ג'ורג'יו קייליני, סיפר גם הוא בספרו האוטוביוגרפי כיצד שחקן ברצלונה ועל פי הדיווחים בעונה הבאה שוב בליגה האיטלקית, ככל הנראה באינטר כחלק מעסקת לאוטרו מרטינס שיעשה את הדרך ממילאנו לקטלוניה, נהג להסתבך בעקבות חיבתו למשקאות אלכולוהיים.

"כדורגלן הוא לא שטן והוא לא קדוש", כתב קייליני על וידאל, איתו זכה בארבע אליפויות איטליה, "כשמדברים על כדורגלנים צריכים להסתכל על זה אחרת, להבין מי מהם אמיתי ומי לא. אחד כמו וידאל ידוע כמי ששותה הרבה יותר ממה שהוא צריך. כולם יודעים את זה. אלכוהול זו אחת החולשות של ארתורו, אבל זה עדיין לא אומר דבר על היותו אלוף או על הסוג האדם שהוא והאופי שלו. חולשות זה חלק מהטבע האנושי".


וידאל. בעונה הבאה שוב באיטליה? (Michael Steele / Staff)

עוד כתב הבלם על וידאל: "ארתורו הנהדר לא הופיע לאימונים כמה פעמים בעונה, גם היו מקרים שהוא הופיע ואפשר היה לראות עליו שהוא ממש לא מאושר. אני זוכר שהיינו במחנה אימונים בארצות הברית לפני העונה, היינו במיאמי בלילה לפני האימון המסכם ובבוקר למחרת ארתורו לא הופיע. הוא נשאר במיטה והיינו צריכים למשוך אותו ממנה. באותו יום גם לבשנו כולנו חולצות שחורות והיו 40 מעלות בחוץ, קונטה כבר לא יכול היה לחכות להעיף אותו מהסגל כדי לעשות ממנו דוגמה, אבל במקום זאת, אחרי שבמשך 10 דקות הוא נראה עדיין שיכור ובכלל לא ראה את הכדור, הוא התחיל לרוץ כמו משוגע והקדים את כולם ב-20 מטר. מה אפשר להגיד לבן אדם שמביא שמחה לחדר ההלבשה, אחד שדוחף את כולם, לוחם אמיתי ואלוף?".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי