מסי מחכה לו: "לאוטרו קרוב מאוד להפוך לשחקן ברצלונה"

לאוטרו מרטינס בברצלונה
לאוטרו מרטינס בברצלונה | ספורט1

באתר "אולה" הארגנטינאי נחרצים: "החלום קרוב למציאות, המו"מ מתנהל מספר שבועות ומתקרב לשלבי הסיום". שחקן מהקטלונים יעבור לאינטר, העסקה לא תוכרז רשמית עד לחידוש הליגות

קבוצות: אינטר ברצלונה
(גודל טקסט)

ברצלונה ממתינה בקוצר רוח לחידוש העונה הנוכחית, כשהיא מוליכת הטבלה בספרד ונמצא בעמדה נוחה להעפלה לרבע גמר ליגת האלופות, אך כמובן שבמועדון חושבים על חיזוק לעונה הבאה. רבות נכתב על רצון המועדון לצרף את לאוטרו מרטינס, חלוצה של אינטר. אז מה חדש הפעם? באתר הארגנטינאי "Ole" בטוחים שהעסקה מתקרבת לסיום ואף הציגו תמונה של לאוטרו במדי בארסה (תמונה מעוצבת כמובן).

"החלום קרוב להפוך למציאות, ליאו מסי כבר מחכה לו", נכתב בדיווח באתר. "צעד אחר צעד, המשא ומתן מתנהל כבר מספר שבועות, השיחות קבועות", נאמר בנוסף. "לאוטרו קרוב מאוד להפוך לשחקן ברצלונה".

נכתב כי לאט לאט עוד ועוד סעיפים בעסקה נסגרים, ולאוטרו יהיה השחקן הארגנטינאי היקר איי פעם. כמובן שבארסה לא תשלם עבורו 111 מיליון יורו, סעיף השחרור החל מיולי, אלא שחקן מהקבוצה ישולב בעסקה – ארתורו וידאל, סמדו או איבן ראקיטיץ', ועל אף שהנראזורי מאוד רצו לשמור עליו – אין להם סיכוי. "ההעברה לא תהיה רשמית עד לחידוש הליגות בספרד ובאיטליה, אולי אפילו עד לשובה של ליגת האלופות, אך המשא ומתן נמצא בשלבי סיום".

לאוטרו במדי ברצלונה באתר "Ole" (צילום מסך)

אתמול (רביעי) אמר אנדרס אינייסטה בראיון כי הקבוצה לא זכתה מספיק פעמים בליגת האלופות בעידן ליאו מסי, וכעת בקבוצה רוצים לבנות קבוצה חזקה מאוד בשנותיו האחרונות בקאמפ נואו. מסי עצמו נלהב מהצטרפותו האפשרית של השחקן כשאמר: "הוא חלוץ שלם מאוד. חזק, מכדרר היטב, יודע לכבוש ולשמור על הכדור", ואף התקשר אליו כדי לשכנעו להצטרף. עוד הזכירו במדינה כי מדובר בחדשות גדולות עבור מאמן הנבחרת, ליונל סקאלוני.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי