העברות: ניימאר הציע את עצמו לברצלונה, אקס מכבי ת"א מצא קבוצה חדשה

play
אנדרה ג'ראלדש | אריאל שלום
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 7.6 05:18

מאמן ברצלונה ונבחרת ארגנטינה לשעבר צפוי להתאחד עם מסי באינטר מיאמי, הקבוצה שוקלת לפנות גם לדי מריה. הברזילאי מוכן להפחית בשכרו כדי לשוב לבארסה, ז'ראלדש על סף חתימה ביעד הבא

(גודל טקסט)

העברות

* הקשר איניגו רואיס דה גלארטה, שסיים את חוזהו במאיורקה, חתם בקבוצת נעוריו אתלטיק בילבאו.

* החלוץ מוסא דמבלה עזב את ליון אחרי חמש שנים עם תום חוזהו, והפך לשחקן חופשי.

ליאונל מסי ברצלונה עם מאמן חרארדו מרטינו באימון בבלומפילד
שוב ביחד? מרטינו ומסי בברצלונה | ברני ארדוב

שמועות

* אנדרה ז'ראלדש, שעזב את מכבי תל אביב, צפוי לפי "אה בולה" הפורטוגלי לחתום בקאסה פיה מהליגה הבכירה במדינה.

* אחרי ברצלונה ונבחרת ארגנטינה, ליאו מסי וטאטה מרטינו ישתפו פעולה גם באינטר מיאמי? לפי גסטון אדול הארגנטינאי, המאמן הלאומי לשעבר מאוד קרוב להתמנות למאמן החדש של הקבוצה מה-MLS במקום פיל נוויל שפוטר. לפי דיווח נוסף בארגנטינה, אינטר מיאמי שוקלת לפנות גם לאנחל די מריה שעזב את יובנטוס. עם זאת, די מריה בינתיים מעדיף להישאר באירופה כשבנפיקה מנסה להחזירו אחרי 13 שנים.

מצא בית? ז'ראלדש | אריאל שלום



* בספרד ובאנגליה מדווחים כי מונצ'י, המנהל הספורטיבי האגדי של סביליה, עשוי להתאחד עם אונאי אמרי באסטון וילה. אחרי שהקבוצה מבירמינגהאם לא הצליחה לשכנע את מתאו אלמאני לעזוב את ברצלונה, היא פנתה לספרדי שמכהן בתפקיד אצל האנדלוסים משנת 2000, פרט להפסקה של שנתיים ברומא.

* באיירן מינכן הציבה שבעה שחקנים למכירה לפי ה"בילד", ומדובר בסאדיו מאנה, בנג'מן פבאר, סרג' גנאברי, לירוי סאנה, בונה סאר, מרסל זאביצר ואלכסנדר נובל. במקביל, ההודעה על הגעתו של קונרד לאימר מלייפציג צפויה להגיע ביומיים הקרובים.

* אחרי שנודע כי ליאו מסי לא יחזור לברצלונה, האם יהיה זה דווקא ניימאר שיבצע קאמבק לקאמפ נואו? ב"ספורט" הקטאלני דווח כי הברזילאי הציע עצמו לברצלונה ומוכן להפחית בשכרו, אך הדרישות הצפויות של פריז סן ז'רמן והשכר הגבוה הופכות את העסקה למורכבת ומסובכת.

* אדאמה טראורה, שהפך לשחקן חופשי עם סיום חוזהו בוולבס, קיבל הצעה מבטיס ומבוקש גם אצל אל איתיחאד הסעודית של קארים בנזמה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי