קרוס ממשיך לתקוף: "הליגה הסעודית? אין שם זכויות אדם"

אחרי שגינה את המעבר של גברי וייגה לאל אהלי וקרא לו "מביך", קשרה של ריאל מדריד סיפר את דעתו על הכסף הגדול מהמפרץ: "פעם הייתה תשוקה בכדורגל, קשה כששחקנים זונחים את איכות הכדורגל האירופי מסיבות כלכליות. רונאלדו? לפחות זה קרה לקראת סוף הקריירה"

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

המעבר של גברי וייגה לערב הסעודית טרף את הקלפים עם הצטרפותו של הקשר הספרדי בן ה-21 לאל אהלי, זאת אחרי שהיה מבוקש על ידי נאפולי, ליברפול ומנצ'סטר סיטי במהלך הקיץ. טוני קרוס, קשרה הגרמני של ריאל מדריד, הביע את זעמו על "סיום הקריירה" בשלב כה מוקדם של וייגה כשהגיב על תמונה שלו במדי הקבוצה הסעודית "מביך", והעלה מחדש את השיח על הכוח והמעבר לליגה העשירה מהמפרץ.

בראיון שערך ב"ספורטס אילוסטרייטד", סיפר השחקן בן ה-33, שצפוי לפרוש לכל הפחות לעזוב את הבלאנקוס הקיץ ואף עשוי לפרוש מכדורגל, את דעתו על המעבר לכסף הגדול מהמפרץ: "בסופו של דבר, זאת החלטה של כסף מול כדורגל. פעם אמרו שבכדורגל יש תשוקה, אבל זה תמיד מעורב עם כסף. כולם צריכים לקבל החלטה משל עצמם כשמדובר בכדורגל שאנחנו כולנו אוהבים וזה לא פשוט. קחו את כריסטיאנו רונאלדו למשל, הוא לפחות החליט לעשות את המעבר לקראת סוף הקריירה שלו".

טוני קרוס נגד המעבר של גברי וייגה לערב הסעודית
הציוץ של טוני קרוס | צילום מסך, אינסטגרם

עוד בכדורגל עולמי

אולרייך תורגל בהרכב באיירן, פרץ ונוייר כיכבו ב"סצנה מרשימה" בגרמניה השוו את פרץ וקירל לבקהאם: "כותרות בצהובונים זה לא רע" "הוא בסדר? הוא בוכה?" כשאברהם גרנט נרדם באימון ווסטהאם

קרוס הוסיף והתייחס לליגה הסעודית עצמה ורמת הכדורגל אליה וייגה עובר: "זה נהיה קשה כששחקנים באמצע הקריירה שלהם מחליטים לזנוח את איכות הכדורגל של הליגות הטובות באירופה ועוזבים. הסיבה שאני לא אעבור לשם? מה שמונע ממני באמת זה שאין זכויות אדם במקומות כאלה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי