ידריך את רז שלמה: אוסקר גרסיה צפוי להתמנות למאמן לובן

המאמן שהוביל את מכבי תל אביב לאליפות ב-2013 ולא עבד מאז מות בתו בשנה שעברה, יבצע את הקאמבק שלו בליגה הבלגית

(גודל טקסט)

אוסקר גרסיה צפוי להתמנות למאמנה החדש של לובן, הקבוצה בה משחק רז שלמה. הבלם הישראלי כבש אתמול (רביעי) בניצחון 0:5 על אלן גרוטנברג בגביע הבלגי את שערו השני מאז נרכש ממכבי נתניה, אבל זה היה כנראה המשחק האחרון עם אדי ואנהמל כמאמן זמני.

אחרי כמעט ארבעה שבועות, מדווחים בבלגיה כי לובן סוף כל סוף תמנה מאמן קבוע והוא צפוי להיות מוצג מחר במסיבת עיתונאים רשמית של המועדון. הקבוצה נמצאת כרגע במקום ה-13 בליגה הבלגית ובשבת תארח את ווסטרלו במסגרת המחזור ה-13. בשמינית גמר הגביע הוגרלה לובן מול רויאל קנוקה מהליגה השלישית.

עבור גרסיה בן ה-50, שחקן ברצלונה בעבר והמאמן הראשון של מכבי תל אביב בעידן ג'ורדי קרויף, תהיה זו חזרה למגרשים אחרי קצת יותר משנה. כזכור, באוקטובר אשתקד נפרד מריימס הצרפתית כדי להיות לצד בתו ברגעיה האחרונים, לפני שנכנעה למחלה הקשה.

אוסקר גרסיה מאמן סלטה ויגו
אוסקר גרסיה מאמן סלטה ויגו | אימג'בנק GettyImages

לאחר האליפות עם מכבי תל אביב ב-2012/13, עונתו הראשונה כמאמן בוגרים, עבר הקטלאני לאמן את ברייטון בליגת המשנה באנגליה. לאחר מכן חזר לתקופה קצרה לישראל, נטש בגלל המצב הביטחוני באוגוסט 2014, הדריך את ווטפורד בארבעה משחקים ואז יצא לשנת הפוגה, לפני שהגיע לרד בול זלצבורג וזכה איתה פעמיים בדאבל האוסטרי. בסנט אטיין ואולימפיאקוס פחות הצליח, בסלטה ויגו עבד שנה ובריימס רשם הצלחה יחסית בעונה הראשונה, אך בתחילת השנייה היה במקום ה-15 לפני שנאלץ לחזור לספרד וראה את עוזרו וויל סטיל מוביל את המועדון לרצף היסטורי ללא הפסד.

כעת יעבוד גרסיה לראשונה בבלגיה, 11 שנים אחרי שדחה את הצעת קלאב ברוז' במהלך עונת הבכורה שלו בישראל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי