הקשר שיצא מהארון: "הנדרסון לערב הסעודית היה כמו סטירה לפרצוף"

play
הודעה דרמטית. דניאלס | רויטרס
קליפ סיכום השבוע, 22.11 04:35

ג'ייק דניאלס, קשרה של בלקפול, תקף את קשר נבחרת אנגליה במקביל לדיווחים כי הוא עשוי לשוב לפרמיירליג: "מניח שכסף חשוב יותר לאנשים מדברים אחרים"

(גודל טקסט)

המעבר של ג'ורדן הנדרסון מליברפול לאל איתיפאק מהליגה בערב הסעודית התקבל רע מאוד בממלכה הבריטית. הקפטן של האדומים לשעבר היה נראה כמו מי שישחק עד סוף הקריירה, או לפחות עד גיל מבוגר יותר, במדי הקבוצה של יורגן קלופ, אך הצעת העתק ששמה אותו כאחד השחקנים המשתכרים הבכירים בעולם, גרמה לקשר נבחרת אנגליה לצטרף לפרויקט הסעודי.

מלבד הכסף הגדול והירידה ברמת הכדורגל, הביקורת הרבה כלפי הנדרסון הייתה מכיוון הקהילה הגאה, בה היה הקשר אחד התומכים והפעילים להכרתה באנגליה ובאירופה בכלל עם פעילויות, ענידת סרטים ותמיכה כלכלית במודעות הקהילה. עם הירידה החדה של הנדרסון גם במדי אל איתיפאק וגם בנבחרת אנגליה, שם זוכה לשריקות בוז צורמות, החלו לעלות דיווחים בממלכה הטוענים שהקשר עשוי לעזוב את הליגה הסעודית כבר בקיץ הקרוב, עם אפשרות לשוב לפרמיירליג או לעבור לליגת ה-MLS האמריקאית.

שחקן ליברפול ג'ורדן הנדרסון
העלה את ליברפול ליתרון בדרבי. הנדרסון | רויטרס

המאבק של הקהילה הגאה במעבר לליגה בערב הסעודית, מדינה אשר יחסים הומוסקסואלים אסורים בה, המשיכה עם ריאיון של ג'ייק דניאלס, קשרה הצעיר של בלקפול שהיה מהבודדים לצאת מהארון בשנים האחרונות בליגות הבכירות באנגליה.

"הנדרסון היה אחד השחקנים המוערכים ביותר ששלחו לי הודעה כשיצאתי מהארון", סיפר דניאלס בריאיון ל-BBC. "הוא גיבה אותי ואמר כמה הוא גאה במה שעשיתי. אחרי שראיתי אותו עובר לערב הסעודית, זה הרגיש כמו סטירה לפרצוף. זה תיסכל אותי, אני מניח שכסף חשוב יותר לאנשים מדברים אחרים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי