הלחץ גובר: שחקני נבחרת גרמניה מבקרים את יוליאן נאגלסמן

play
מאמן נבחרת גרמניה יוליאן נאגלסמן | אימג'בנק GettyImages, Alexander Hassenstein
צפו: סאנה הורחק לראשונה בקריירה, גרמניה הובכה עם הפסד 2:0 לאוסטריה 02:10

המאמן החדש השיג ניצחון אחד בארבעה משחקים, וחלק משחקניו לא מרוצים מהדרישות המוגזמות, ההחלטות הטקטיות והביקורת על ההגנה

(גודל טקסט)

יוליאן נאגלסמן נקרא "להושיע" את נבחרת גרמניה לקראת היורו הביתי בקיץ 2024, אבל מאז שמונה בעיצומו של משבר מקצועי חסר תקדים, המאמן הצעיר השיג רק ניצחון אחד בארבעה משחקים והשבוע הפסיד בשני משחקי הידידות שקיימו המנשאפט: 3:2 בברלין נגד טורקיה ו-2:0 מול אוסטריה בווינה. לפי "בילד", כבר עכשיו יש לשחקנים לא מעט בעיות עם שיטות העבודה של נאגלסמן.

לטענתם, המאמן עדיין מתנהל כאילו שהוא במועדון, ודרישותיו כל הנוגע להנחלת רעיונותיו הטקטיים גבוהות מדי ביחס לזמן העבודה המועט שעומד לרשותו בפגרת נבחרת. חלק מהשחקנים חושבים כי נאגלסמן חייב לצמצם את תוכן האימונים וניתוחי הווידאו ולהיות יותר פרגמטי.

בין היתר הושמעה גם ביקורת על הצבת שחקנים בעמדות זרות להם: קאי האברץ, למשל, פתח בשני המשחקים האחרונים כמגן שמאלי למרות שהוא משחק כל הקריירה כקשר התקפי או חלוץ, בעוד שלירוי סאנה הוסט לאגף ימין אף שבדרך כלל הוא מגלה יכולת טובה יותר בשמאל.

פלוריאן וירץ שחקן נבחרת גרמניה מאוכזב
פלוריאן וירץ שחקן נבחרת גרמניה מאוכזב | רויטרס

בנוסף, שחקני ההגנה בגרמניה כלל לא אהבו את הביקורת של נאגלסמן שאמר "אנחנו לא מפלצות בהגנה" אחרי שנבחרתו ספגה שמונה שערים בארבעה משחקים. טענה נוספת נגד המאמן היא שהוא "מנסה לפתור את כל הבעיות בבת אחת" ומגזים בכמות הפעמים שהוא עוצר את האימונים לשם תיקונים טקטיים, נטייה ידועה אצל נאגלסמן עוד מלפני.

ב"בילד" אמנם הדגישו שהשחקנים בכל זאת סומכים על הידע הטקטי של נאגלסמן ומאמינים ביכולתו להוביל אותם ביורו, אבל אין ספק שהלחץ על המאמן הולך וגובר לקראת הטורניר הביתי בקיץ הקרוב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי