משני צדי המתרס: אנצ'לוטי וארטטה חלוקים בדעתם על הסופרליג

מאמן ריאל מדריד הביע תמיכה בהקמת המפעל החדש: "העובדה שלא יהיה מונופול זה דבר חיובי", בעוד הספרדי מתעקש: "נמשיך לשחק בליגת האלופות"

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

פסיקת בית הדין האירופי לצדק (CJUE) כי מפעל הסופרליג אינו מהווה הפרה של חוקי האיחוד גרר תגובות רבות בעולם הכדורגל. הראשונות להודיע כי הפרויקט ממשיך בכל הכוח הן ריאל מדריד וברצלונה, ממקימות המפעל החדש שעשוי לצאת לדרך בעונת 2025/26, כשגם פ.ס.וו איינדהובן, פיינורד, בנפיקה, פורטו, הכוכב האדום בלגרד ואנדרלכט, הביעו הסכמה להצטרף.

ההתנגדות של קבוצות הפרמיירליג, הבונדסליגה הגרמנית והליגה האיטלקית יצרה שני מחנות, כשהבוקר (שישי) ארסנל הכריזה באופן רשמי כי לא תצטרף לפרויקט החדש והשאפתני של ברצלונה וריאל מדריד. "הצד שלנו בסיפור מאוד ברור – אנחנו נשארים באותה פוזיציה בדיוק", אמר מיקל ארטטה, מאמן התותחנים. "אנחנו אוהבים לשחק בליגת האלופות ונמשיך לעשות זאת, שום דבר לא השתנה".

מיקל ארטטה, מאמן ארסנל
השתולל מזעם. ארטטה | רויטרס

מנגד, קרלו אנצ'לוטי, מאמן הבלאנקוס, התייחס לאישור הקמת המפעל החדש, ועם תמיכתו של הנשיא פלורנטינו פרס, הביע רצון להיות חלק: "ההחלטה הזאת חשובה לכדורגל. יש כמה מעודונים שלא משוכנעים בכך, אבל אני חושב שזה יכול להיות דבר חיובי מאוד עבור כולם. העובדה שלא יהיה מונופול על הכדורגל היא חיובית, רק הזמן יגיד אם זאת החלטה טובה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי