גריליש על השוד ה"טראומתי": "לא יכול לחגוג את שנת השיא שלי"

play
ג'ק גריליש, מנצ'סטר סיטי | רויטרס
צפו: פודן בישל פעמיים, מנצ'סטר סיטי ניצחה 0:2 את שפילד יונייטד 01:48

שחקן מנצ'סטר סיטי התייחס לפריצה לביתו, בזמן שמשפחתו שהתה במקום: "אני הרוס, לפושעים אין מושג כמה נזק הם גורמים לחיים של אנשים"

קבוצות: מנצ'סטר סיטי
(גודל טקסט)

שנת 2023 הייתה הטובה ביותר בקריירה של ג'ק גריליש. אחרי עונת התאקלמות במנצ'סטר סיטי, השנה האנגלי זכה להרבה יותר קרדיט מפפ גווארדיולה והיה לו חלק לא מבוטל בזכייה של הסיטיזנס בטרבל היסטורי ובגביע אירופי ראשון אי פעם. עם זאת, הימים האחרונים של השנה האזרחית הכתימו את מה שקדם להם, זאת בעקבות שוד שאירע בביתו של הכדורגלן.

האחוזה שבה גר גריליש נפרצה על ידי שודדים שיצאו מהמקום עם תכשיטים ופריטים יקרי ערך בשווי של מעל מיליון פאונד. הכוכב אמנם לא נכח במקום, אך האירוע כולו התרחש לעיני כמה מבני משפחתו שכן שהו באחוזה. בני המשפחה המבוהלים אמנם לא נפגעו פיזית, אך האירוע המבהיל הותיר כמה מהם מצולקים נפשית.

בפוסט סיכום השנה שלו, הודה גריליש כי הוא לא יכול לחגוג את 2023 כפי שרצה: "אני לא יכול להסביר עד כמה אני הרוס בעקבות השוד בביתי לפני כמה ימים. משפחתי היא כל עולמי ושום דבר לא חשוב יותר עבורי מלדאוג לבטיחות שלה. זו הייתה חוויה טראומטית לכולנו ואני אסיר תודה על כך שאף אחד לא נפגע".

מאנל אסטיארטה, עוזר מאמן מנצ'סטר סיטי, מבשר לג'ק גריליש שביתו נפרץ
| צילום מסך, מתוך שידורי הטלוויזיה
מאנל אסטיארטה, עוזר מאמן מנצ'סטר סיטי, מבשר לג'ק גריליש שביתו נפרץ
| צילום מסך, מתוך שידורי הטלוויזיה

שחקנה של מנצ'סטר סיטי ונבחרת אנגליה הוסיף: "צברתי השנה כל כך הרבה חוויות והישגים, ועכשיו אני מרגיש שאני לא יכול לחגוג את השנה הטובה ביותר שלי בכדורגל. לאנשים שמבצעים פשעים כאלה אין מושג כמה נזק הם גורמים לחיים של אחרים. אני מקווה שהם יימצאו ויובאו לדין כדי שאף משפחה לא תעבור את מה שחווינו"

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי