ארגנטינה מודאגת: מה באמת קורה בין ליאו מסי לאנטונלה רוקוזו?

במולדתם של השניים תוהים למה אשתו של אלוף העולם "שומרת על שתיקה" ברשתות החברתיות וסבורים כי השניים נמצאים במשבר. האמנם?

(גודל טקסט)

ליאו מסי זכה בתואר שחקן השנה של פיפ"א. "הפרעוש", שלא נכח בטקס, קטף את התואר בפעם השמינית בקריירה – יותר מכל שחקן אחר. הארגנטינאי גבר על קיליאן אמבפה וארלינג הולאנד, שלא נכחו אף הם בטקס והיו הפייבוריטים לזכייה. כוכב אינטר מיאמי שנמצא במחנה אימונים עם קבוצתו, לא פירסם דבר ברשתות החברתיות מאז הזכייה, אבל דווקא השתיקה של אשתו, אנטונלה רוקוזו, גרמה לפירסומים על משבר בנישואים. 

בארגנטינה שמו לב שלאחרונה אשת הכדורגלן המפורסמת שרגילה לעדכן את העוקבים שלה ברגעים מחייה, "שומרת על שתיקה" ברשתות החברתיות – מה שגרם מיידית לגלים של שמועות על משבר בנישואים. עד לפני מספר שבועות בודדים "אנטו" הייתה משתפת קבוע בפרוייקטים שלה וברגעים משפחתיים, מה שהביא לפעילות גבוהה בחשבון שלה ולמיליונים של עוקבים חדשים להצטרף. את התמונה המסורתית הקבועה של המשפחה מחג המולד, לא העלתה אנטונלה.

במקום, שיתפה תמונה מהיום הראשון של שנת 2024 כשהיא מקבלת את השנה החדשה. הפוסט המשותף עם תמונה של בעלה היה אי שם בתחילת נובמבר, ואתמול לאחר הזכייה של מסי, לא פירסמה אנטונלה דבר.

הבוקר, היא כנראה התעוררה למטר של הודעות, איך יכול להיות שהיא לא מפרגנת לבעלה שזכה בשחקן השנה, אז היא שיתפה את הפוסט של פיפ"א שהכריזה על זכייתו של הכוכב הגדול, תייגה אותו וצירפה אייקונים של מחיאות כפיים ופרצופים מתרגשים.

האם זה בהכרח מעיד על משבר? עידן הרשתות החברתיות יכול לתעתע, אבל נראה שלא כל הנוצץ זהב ומערכת היחסים שנראית מבחוץ כמושלמת, ייתכן וחווה משבר. למדור אין ספק שגם אותו יעברו כי כמו שאין מסי בלי כדור, גם אין מסי ללא אנטונלה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי