ליונל סקאלוני אישר שימשיך לאמן את נבחרת ארגנטינה

אלוף העולם שם קץ לחששות שעורר בעצמו אחרי ברזיל: "זו לא הייתה פרידה, רק עצירה לחשוב איך ממשיכים". וגם: השינוי בסגל שבדרך ועתידו של מסי

(גודל טקסט)

חובבי הכדורגל בארגנטינה יכולים לנשום לרווחה: ליונל סקאלוני אישר שהוא ימשיך לאמן את הנבחרת. האיש הצעיד את האלביסלסטה לקטיעת בצורת של 28 שנים ללא תואר, עם זכיות בקופה אמריקה, בפינאליסימה ומעל הכל – בגביע העולם, שם קץ לשמועות על עתידו במהלך ריאיון ל"סקיי איטליה".

יש לציין כי נוכחותו בקופה אמריקה בקיץ הקרוב מובטחת, אך לא מן הנמנע שהמאמן ישקול מחדש את עתידו לקראת מונדיאל 2026.

סקאלוני עמד במוקד בתקשורת הארגנטינית בכל הקשור לנבחרת בחודשיים האחרונים, לאחר שבסיום משחק הניצחון על ברזיל במראקנה בשלהי נובמבר, הוא העמיד את המשך דרכו בסימן שאלה. לאחר שחלק מכלי התקשורת כבר דיווחו שסוכם כי הוא ימשיך בתפקיד, היום פורסמו דבריו של המאמן עצמו: "עכשיו זה הזמן להמשיך. עתידי? תמיד אמרתי את האמת, זו לא הייתה פרידה או משהו כזה. זה היה רק רגע לעצור לחשוב איך ממשיכים בנבחרת, תוך מתן הבמה לצעירים, שזה דבר חשוב בשבילנו".

ליונל סקאלוני מאמן נבחרת ארגנטינה
ליונל סקאלוני מאמן נבחרת ארגנטינה | GettyImages

בתקופה האחרונה אכן הדגישו בארגנטינה כי אחד הדברים שסקאלוני היה צריך לחשוב עליו, וגם לשוחח עליו עם הקפטן ליאו מסי, זהו רענון הסגל. מדובר במשימה לא פשוטה עבור המאמן, לא רק מבחינה מקצועית אלא בעיקר מבחינת החיבור שלו לחלק מהשחקנים הוותיקים בנבחרת, שעזרו למאמן להגיע למעמד הגבוה כל כך ממנו הוא נהנה כיום, ולכן עבור סקאלוני יהיה קשה להיפרד מחלקם לטובת מתן הזדמנות לכישרונות חדשים וצעירים כפי שהבהיר שהוא מתכנן לעשות.

במהלך הריאיון המדובר, מאמן נבחרת ארגנטינה גם התייחס פעם נוספת לעתידו של מסי: "הוא ימשיך עד שהוא עצמו יקבע אחרת. אני חושב שהוא ימשיך בעיקר כי הוא מאושר על המגרש. עבורו זה יהיה קשה אפילו יותר, אבל לכולנו יהיה קשה לא לראות אותו יותר על המגרש".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי