המאבק מתחמם: צ'לסי ופ.ס.ז' במירוץ דו ראשי להחתמת כוכב על בעונה הבאה

play
קיליאן אמבפה שחקן פריז סן ז'רמן עם מאוריסיו פוצ'טינו | רויטרס
צפו: סטרלינג וצ'לסי עצרו את הריצה המטורפת של מנצ'סטר סיטי 06:47

לאחר שנדמה היה כי ויקטור אוסימן יגיע לאלופת צרפת ויחליף את קיליאן אמבפה בחוד של לואיס אנריקה, דיווח באיטליה טוען כי כעת הבלוז מובילים במירוץ לצירופו של הניגרי המצוין. הסיבות בפנים

(גודל טקסט)

המאבק על ויקטור אוסימן הולך ומתחמם. לאחר שכבר הודיע כי לא ימשיך בנאפולי גם בעונה הבאה, ענקיות היבשת סימנו את הניגרי כמטרה לקיץ הקרוב- כאשר השתיים שנחשבות למובילות במירוץ לצרפו הן צ'לסי ופריז סן ז'רמן.

בתקופה האחרונה היה נדמה כי אוסימן קרוב יותר להגיע לבירת צרפת מאשר לבירת אנגליה, בצל מעברו הצפוי של קיליאן אמבפה לריאל מדריד, אך ייתכן כי חלה תפנית בעלילה והחלוץ ינחת בסופו של דבר בסטמפורד ברידג'.

החזיר את נאפולי בבעיטה הראשונה למסגרת. אוסימן | רויטרס

באיטליה מדווחים כי אוסימן מעדיף לעבור לצ'לסי, אולי בשל רצונו לשחק בפרמיירליג ולא בליגה הצרפתית, כפי שכבר הצהיר בעבר. בנוסף לכך, נאפולי צפויה לדרוש דמי העברה גבוהים במיוחד עבור הכוכב- באזור 130 מיליון יורו, כאשר על פי הדיווח פ.ס.ז' לא נלהבת לשלם עבור השחקן יותר מ-100 מיליון יורו.

ויקטור אוסימן הגיע לנאפולי בקיץ 2020 לאחר שנרכש מליל תמורת סכום שיא של המועדון שעמד על 70 מיליון יורו. שיא הקדנציה של הניגרי בדרום איטליה הגיע כמובן בעונה שעברה, אז סיים כמלך שערי הסרייה א' עם 26 שערים וסייע לנאפולי לזכות באליפות ראשונה אחרי 34 שנים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי