אופס: ג'ורג'ינה רודריגס חשפה מתי כריסטיאנו רונאלדו מתכוון לפרוש

לא ידעה שהיא מצולמת? זוגתו של הפנומן פורטוגלי נראתה אומרת לזמרת הסרבית ילנה מתי בערך המועד שבו CR7 מתכנן לתלות את הנעליים. המעריצים שלו כבר שבורי לב: "איך ממשיכים בלעדיו?"

(גודל טקסט)

הפרישה של כריסטיאנו רונאלדו קרובה מתמיד? ידענו שזה עשוי לקרות במוקדם או במאוחר, אבל לא ציפינו שבת הזוג שלו, ג'ורג'ינה רודריגס, תכריז על מועד הרגע שמעריציו הרבים קיוו שלעולם לא יגיע. זוכרים שאתמול סיפרנו לכם על המחווה שלה לפורטוגלי בשבוע האופנה בפריז?

צפו בסרטון המדובר

אשת הכדורגלן המפורסמת בעולם צעדה על המסלול עבור המותג היוקרתי 'Vetements' עם שמלה מעוצבת מחולצה של רונאלדו מימי הזוהר שלו במנצ'סטר יונייטד והוא הקדיש לה מעל לספרה 7 את המילים: "לאהבת חיי, ג'יו. כריסטיאנו רונאלדו". ולמרות המחווה האדירה, מה שאמרה בסיום התצוגה הפך לויראלי הרבה יותר. ברשתות רץ סרטון בו היא מתוודה בפני הזמרת הסרבית ילנה קרלוסה כמה זמן נשאר לבן הזוג שלה עד שיתלה את הנעליים.

"זה יסתיים בעוד שנה או אולי שנתיים" נראית אומרת ג'ורג'ינה באנגלית שוטפת לגבי מתי יפרוש CR7 מכדורגל. שיחה שכנראה היא לא הייתה מודעת שהוקלטה כי היא התקיימה מאחורי הקלעים של תצוגת האופנה.

התגובות ברשתות החברתיות, כמקובל, לא איחרו לבוא: "ביאסת לי את השנה, איך אפשר להמשיך לצפות בכדורגל ללא רונאלדו?", כתב מעריץ שבור לב. מעריצה אחרת הבהירה: "אני לא מוכנה לזה מבחינה נפשית. ג'ורג'ינה, את יודעת שהיא חרצה גורלות במשפט אחד?".

עם או בלי כדורגל, כריסטיאנו רונאלדו ימשיך להיות אחד האנשים המפורסמים והמצליחים בעולם.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי