ריאל מדריד מעודדת מאמבפה, הולאנד וקורטואה. אנצ'לוטי הסתבך בעבירות מס

play
קיליאן אמבפה | רויטרס
"צריך לחזור לעונשים של סגירת יציעים, גם בהתאחדות מבינים" 46:51

דווקא אחרי ידיעות אופטימיות מכיוון אמבפה, הולאנד וקורטואה, הבלאנקוס התבשרו שבלינגהאם הורחק לשני משחקים על אירועי המשחק מול ולנסיה. התביעה בספרד דורשת מאסר 5 שנים למאמן שמואשם בהעלמת מיליון יורו במסים

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

דווקא אחרי בוקר אופטימי בריאל מדריד, הקבוצה קיבלה הבוקר (רביעי) שתי בשורות מאכזבות. הראשונה היא בנוגע לג'וד בלינגהאם, ה-כוכב של הבלאנקוס העונה, שספג עונש והורחק משני משחקים על "התנהגות אגרסיבית" בסיום המשחק מול ולנסיה. כזכור, בלינגהאם כבר כבש שער ניצחון בדקה ה-98, אבל השופט גיל מנזאנו שרק לסיום שנייה לפני הנגיחה, דבר שהרתיח את האנגלי שמחה והורחק. הוא יחמיץ את המשחקים מול סלטה ויגו ואוסאסונה.

לפני כן משרד התובע המחוזי של מדריד הודיע שהוא מבקש להטיל על מאמן ריאל מדריד קרלו אנצ'לוטי עונש מאסר של ארבע שנים ותשעה חודשים על העלמות מס בסך 1,062,079 יורו בשנים 2014 (386,361 יורו) ו-2015 (675,718 יורו). נציג המשרד הציבורי מאשים אותו בשתי עבירות נגד האוצר הציבורי, שכן למרות העובדה שהוא עצמו אישר את מעמדו כתושב ספרד לצורכי מס וכי שיקף שמקום מגוריו במדריד – הוא דיווח לרשויות הכנסות רק על השכר שקיבל מריאל מדריד, והשמיט את ההכנסות האחרות שלו (ביניהן זכויות המדיה שלו). יש לציין כי בדרך כלל, במיוחד במקרים של אנשי ספורט מפורסמים, נדיר מאוד שבסופו של דבר אכן יש עונש מאסר.

קרלו אנצ'לוטי מאמן ריאל מדריד
"איפה אהיה בהמשך? קשה לדעת, מתמקד בשנה הקרובה". אנצ'לוטי | רויטרס

בצל השמועות על ספסול אפשרי, קיליאן אמבפה העלה אמש (שלישי) את פריז סן ז'רמן לרבע גמר ליגת האלופות כמעט בכוחות עצמו, עם צמד אופייני ב-1:2 על ריאל סוסיאדד (1:4 בסיכום המשחקים).

כידוע, הכוכב הבלתי מעורער כבר סיכם בריאל מדריד לעונה הבאה, ובסיום המשחק גם לואיס אנריקה נאלץ להודות: "אתם יודעים מה דעתי עליו – הוא השחקן הטוב בעולם, הוא יכבוש 50 שערים ויבשל 25 בכל קבוצה שהיא, ולצערי בעתיד הקרוב הוא לא יהיה כאן".

העיתונאי הפופולרי פבריציו רומאנו אישר זאת הבוקר: "פריז סן ז'רמן מבינה ב-100 אחוז שאמבפה יעזוב, וההחלטה הזו לא תשתנה. מגעים רשמיים צפויים בקרוב, בינתיים המשא ומתן שלו עם מדריד מתקדם טוב מאוד".

"ריאל מדריד מחככת את ידיה בהנאה", נכתב ב"מארקה" אחרי ההצגה של הכוכב. "בעוד שלושה חודשים, הוא הולך להיות שלה וזה מאוד, מאוד קרוב. שום דבר לא נחתם, וגם לא יודיעו על שום דבר כל עוד שתי הקבוצות עדיין נמצאות בליגת האלופות. ייתכן ויחכו עד חודש יוני, אבל למרות שאומרים שכל הדרכים מובילות לרומא, במקרה הזה כל הדרכים מובילות למדריד. זה בלתי נמנע".

קיליאן אמבפה, חלוץ פריז סן ז'רמן
פתח למרות הספקולציות והחל את המשחק בסערה. אמבפה | רויטרס

מי שאולי יצטרף בעתיד לאמבפה בקבוצת הפאר הספרדית הוא ארלינג הולאנד. אמש במסיבת העיתונאים לפני קופנהאגן אמר כוכב מנצ'סטר סיטי ש"אי אפשר לדעת מה יוליד יום", והצית מחדש את הספקולציות על מעבר אפשרי לבלאנקוס. לא מעט מכותרות העיתונים בבריטניה עסקו בכך הבוקר, כשלפי "דיילי מירור", "סיטי צריכה לדאוג, ארלינג לא נתן לה סיבות להיות רגועה". ב"סאן" הוסיפו: "הולאנד ממשיך לפלררט עם מדריד". הולאנד אמור להישאר בסיטי גם בעונה הבאה, אולם לפי התקשורת הבריטית, הכל פתוח לקיץ 2025.

ריאל קיבלה עוד חדשות טובות היום מכיוונו של טיבו קורטואה, שממשיך בהליך השיקום שלו אחרי הפציעה הקשה וצפוי לחזור לאימונים ב-27 במרץ.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי