יחזור לישראל? לגיה ורשה צפויה להיפרד מז'וזואה בתום העונה

כחודש אחרי שקטף את תואר "זר העונה", בפולין מדווחים שקפטן הקבוצה עשוי לשלם את מחיר הכישלון העונה ולעזוב עם סיום חוזהו

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

לפני חודש, בסוף השבוע הראשון של פברואר, ז'וזואה נבחר לזר השנה בפולין הודות ל-12 שערים ו-7 בישולים בעונה נפלאה שלו, גם אם כזו שלא הספיקה ללגיה ורשה לזכות באליפות והיא סיימה במקום השני. בגביע הפולני לגיה ורשה כן זכתה וכך ז'וזואה זכה להארכת חוזה. היום (שני) מתפרסם בפולין שספק אם הוא יזכה להישאר גם בעונה הבאה.

הפורטוגלי בן ה-33 מעמיד גם העונה מספרים נאים, כבש 8 שערים ובישל 4 ב-39 משחקים בכל המסגרות, אבל על פי הדיווח בפולין, סוכנו נכח בוורשה וצפה מהאצטדיון בהפסד הביתי 3:2 למולדה, שקבע 6:2 בסיכום המשחקים והוביל להדחת הקבוצה בפלייאוף הקונפרנס ליג. הטענה היא שהסוכן הגיע כדי לדון בעתיד השחקן ושהוא לא עזב את העיר עם בשורות, בוודאי אחרי הכישלון באירופה מול הנורבגים.

ז'וזואה במדי לגיה ורשה
ז'וזואה במדי לגיה ורשה | אימג'בנק GettyImages, MB Media

עוד נכתב כי לגיה ורשה תכננה להשאיר את הקשר לפחות לעוד עונה, אבל העונה הרעה שעוברת עליה גם בליגה הפולנית, שם היא רק במקום השישי לאחר 24 משחקים, ככל הנראה תוביל להחלפתו עם סיום חוזהו בתום העונה. למעשה, מאז החזרה מפגרת החורף, ניצחה לגיה משחק אחד בלבד מתוך שבעה וברצף זה הבקיע ז'וזואה שער אחד במשחק בנורבגיה ובישל פעם אחת.

כזכור, ז'וזואה הגיע ללגיע ורשה בקיץ 2021 אחרי שהפועל באר שבע בחרה לשחררו עקב עבירת משמעת נוספת. בפולין אחרי עונת התסגלות הוא הפך לכוכב של לגיה ורשה וגם עונד את סרט הקפטן שלה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי