עם אימוג'י של "פינוקיו": קורטואה הסתכסך עם מאמן נבחרת בלגיה

שוער נבחרת "השדים האדומים" הודיע כי לא ישתתף ביורו הקרוב אחרי שקרע את הרצועה הצולבת. טדסקו סיפר כי "ניסה הכל" כדי שישוב, קורטואה רמז שהוא שיקר ושבר את הרשת

(גודל טקסט)

טיבו קורטואה נפצע בברכו עוד לפני פתיחת העונה, ועם קרע ברצועה הצולבת, גמר למעשה את העונה שלו בריאל מדריד. שוער נבחרת בלגיה אמנם חזר להתאמן לאחרונה, אך בעוד בתקשורת הספרדית משאירים מקום של אופטימיות לקאמבק עוד העונה, הבלגי הכריז כבר לפני כשלושה חודשים שלא ישתתף ביורו הקרוב עם "השדים האדומים", בטענה כי "לא יוכל לתת את הגרסה הטובה ביותר של עצמו עבור המדינה והנבחרת".

על אף הצהרתו של קורטואה, מאמנו בנבחרת, דומניקו טדסקו, שבדיוק האריך את חוזהו, סיפר במסיבת עיתונאים לקראת צמד משחקי הידידות מול אירלנד ואנגליה בסוף השבוע הבא, כי "חשוב שקורטואה ישוב למגרשים, גם לעצמו וגם לריאל מדריד", אך זה לא מה שהרתיח את השוער הבלגי.

לאחר דבריו של טדסקו, המאמן הוסיף וסיפר כי "ניסה הכל" על מנת לגרום לקורטואה לשוב לנבחרת בזמן ליורו. השוער הבלגי לא נשאר חייב למאמנו, שעל פי הדיווחים בבלגיה היחסים בין השניים לא טובים, והגיב לו עם אימוג'י של "פינוקיו" המעיד כי בעיניו הוא משקר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי