הבוס חזר: טוני קרוס "הצליח לשנות מיידית את נבחרת גרמניה"

play
טוני קרוס במשחק החזרה לנבחרת גרמניה | GettyImages
צפו: וירץ כבש שער יפה אחרי 7 שניות, גרמניה ניצחה 0:2 בחוץ את צרפת 02:13

הקשר שב למנשאפט אחרי קרוב לשלוש שנים ומיד כיכב ב-0:2 על צרפת, הציג יכולת שהיממה גם את שחקני הטריקולור: "היה לנו מאוד קשה", הודה טשואמני

(גודל טקסט)

נבחרת גרמניה הצליחה להפיח תקווה מחודשת בקרב אוהדיה לקראת יורו 2024 שהיא תארח בקיץ הקרוב. זה קרה אמש (שבת) עם ניצחון 0:2 על צרפת בליון, במשחק החזרה של טוני קרוס למדי המנשאפט. הקשר בן ה-34 שחזר מפרישה מהמדים הבינלאומיים, הותיר חותם מיידי ולפי התקשורת הצרפתית הצליח "להמם" גם את שחקני הטריקולור.

נכון, מדובר בכוכב בריאל מדריד ובשחקן שזכה כמעט בכל תואר אפשרי, כולל במונדיאל 2014, אבל בכל זאת לא רבים ציפו להשפעה כה מהירה ויוצאת דופן מצד אלוף העולם לשעבר שהחליט לפרוש מהמנשאפט אחרי הכישלון ביורו הקודם.

טוני קרוס במשחק החזרה לנבחרת גרמניה
חזר להנהיג את המנשאפט. "הבוס" טוני קרוס | אימג'בנק GettyImages

"טוני קרוס הבוס הצליח להמם את כולם", נכתב ב-"Footmercato", שם גם צוטט אורליאן טשואמני אומר על חברו לבלאנקוס: "הוא אחד השחקנים הכי טובים שיש והוא הצליח לשנות במיידי את נבחרת גרמניה".

קרוס גם היה מבשל שער היתרון של גרמניה שהגיע אחרי 7 שניות מהפתיחה ב"מהלך מתוכנן" ועל כך אמר טשואמני: "הייתה אי הבנה אצלנו והם הבקיעו שער מאוד מהיר. נתפסנו לא מוכנים וזה שינה את המשחק, אחר כך היה לנו מאוד-מאוד קשה מול ההגנה שלהם".

שחקן מרכז שדה נוסף של צרפת שהרשים את קרוס במשחק החזרה שלו לנבחרת היה אדריאן ראביו: "היה מאוד קשה לשחק נגדם, היו להם המון שחקנים במרכז השדה והם תמיד היו במקום הנכון ונראו מתואמים מאוד".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי