"אני יכולה לא לעבוד יותר לעולם": אשת הכדורגלן מדברת על מצבה הכלכלי

play
וונדה איקרדי | פרטי, ספורט1
מחוץ לקווים, 24.3 12:15

וונדה נארה-איקרדי סיפרה בפתיחות על רמת החיים הגבוהה שלה ושל משפחתה: "אני מוציאה הרבה כי אני מרוויחה בהתאם, ומרגישה שהילדים יודו לי על כך בעתיד". וגם: המחלה הקשה והאהבה למאורו

(גודל טקסט)

"כסף, כסף… בנות רוצות רק כסף  אני האמא ששולטת, אני ממשיכה להרוויח לבד והרבה עוד מאז שהייתי ילדה", כך אומרות מילות הלהיט החדש של וונדה איקרדי שיצאה השבוע עם השיר החדש שלה, "כסף". לרגל יציאת השיר השלישי שלה מאז פצחה אשת הכדורגלן בקריירת שירה, החצי השני של מאורו איקרדי התראיינה למגזין 'Gente' ודיברה בכנות על המצב הכלכלי הנהדר בו היא נמצאת ועל רמת החיים הגבוהה שבה היא ומשפחתה חיים. 

"יש לי הרבה ערך לכסף. אני מאוד מודעת, אני אמא לחמישה. במילים אחרות, אני מוציאה הרבה כי אני מרוויחה בהתאם, אבל השקעתי טוב מאוד במהלך החיים ואני מרגישה שהילדים שלי יודו לי על כך בעתיד", פתחה וונדה והוסיפה למקרה שזה לא היה ברור: "אני והילדים שלי יכולים לא לעבוד אפילו עוד יום אחד בחיים. כמובן שזה לא יקרה, אבל זה אפשרי בהחלט. אני מאוד גאה בילדים שלי, הם עברו הרבה ויש להם דרייב כמו שלי, הם מלאי תשוקה למה שהם אוהבים ועושים".

למרות שהיא מושקעת בהמון פרויקטים מקצועיים, מיס איקרדי ממשיכה בטיפול בלוקמיה, לאחר שאובחנה ביולי האחרון כשעברה בדיקות שגרתיות. "זה משהו מאוד ארוך שעשוי להימשך כל החיים", אמרה לגבי מצבה הבריאותי הנוכחי, אם כי מבלי להיכנס לפרטים נוספים.

וונדה ומאורו עומדים לחגוג עשר שנות נישואים והיא הבהירה לכולם שהם נמצאים כרגע בתקופה הכי טובה שהייתה להם אחרי אינספור דרמות ובגידות: "הדבר החשוב הוא שמצאתי אדם שמתעדף את המשפחה בדיוק כמוני, וזה לא דבר שקורה היום. מאורו הוא הכל עבורי".

בנוגע לבגידות בזוגיות ולאפשרות לסלוח, וונדה הייתה מאד ברורה: "זה תלוי, יש כאלה שלעולם לא יסלחו אחד לשני, יש סיטואציות שגורמות לך להיפרד ויש דברים מטופשים שלא שווה לאבד משפחה שלמה בשבילם. זה תלוי, כל מקרה הוא לגופו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי