"אי אפשר לנסוע עליו": קנה רכב יוקרה מכדורגלן מוכר מאוד – ונפל בפח

play
הרכב המדובר | מסך
צפו: בדקה ה-121, מנצ'סטר יונייטד חזרה מפיגור ל-3:4 היסטורי על ליברפול 05:47

"הנזק הרבה יותר גרוע ממה שתיארתי לעצמי והמצב של המכונית שונה לחלוטין ממה שהיה כתוב במודעה", הבהיר היוטיובר שרכש את הרכב מהכוכב שעשה תאונה בספטמבר, וגרף יותר מ-3 מיליון צפיות

(גודל טקסט)

יוטיובר אנגלי רכש את הרולס רויס של מרכוס רשפורד ו"נפל בפח". מט ארמסטרונג קנה את רכב היוקרה שעבר תאונה בספטמבר האחרון ולאחר מכן הוא גילה כי ?הנזק הוא הרבה יותר גרוע ממה שתיארתי לעצמי, שונה לחלוטין ממה שהיה כתוב בתיאור". במקור, חלוץ מנצ'סטר יונייטד שילם 700 אלף ליש"ט עבור רכב היוקרה, אך בקבות אותהתאונה הוא מכר אותו ב-185 אלף ליש"ט בלבד.

למזלו של כוכב הכדורגל הוא יצא ללא פגע מהתאונה, אך לא תיאר לעצמו שמי שירכוש את הרכב לאחר מכן, יהיה מומחה לרכבים ואופנועים עם קהל מנויים ביוטיוב של יותר משני מיליון איש. ארמסטרונג היה מאד מופתע מהנזק שלא תאם בכלל  לתיאור במודעה והעלה בפני 626 אלף העוקבים שלו באינסטגרם סרטונים שמוכיחים שהרכב "מת" וממש לא כשיר לעלות חזרה לכביש, בניגוד למה שצויין במודעה.

"אין מצב שאפשר לנסוע על הרכב הזה, היחיד שיודע אם באמת אפשר להתניע אותו זה רשפורד", צחק היוטיובר שמתמחה בהרכבים. "זאת המכונית ההרוסה הכי יקרה שקניתי בחיי, והייתי בטוח שאוכל להשמיש את הרכב. מטורף שלא קרה דבר למרכוס שעשה את התאונה ובאסה בשבילי על הסכום שהוצאתי", סיכם בפני הצופים וכבר זכה לצפיות של יותר משלושה וחצי מיליון איש.

כוכב השדים האדומים נמנע מלהגיב, אבל העוקבים בטוחים שהוא חייב להחזיר לארמסטרונג את כספו. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי