מרכוס רשפורד יסרב להצעת הענק: "רבים יעזבו בקיץ, אבל הוא לא אחד מהם"

play
ביצוע מרהיב. רשפורד עם מקטומיניי | אימג'בנק GettyImages, Catherine Ivill
צפו: בדקה ה-121, מנצ'סטר יונייטד חזרה מפיגור ל-3:4 היסטורי על ליברפול 05:47

אחרי שנטען כי פ.ס.ז' סימנה אותו כמועמד מוביל להחליף את קיליאן אמבפה, באנגליה מדווחים שהחלוץ יישאר במנצ'סטר יונייטד: "הוא נחוש להחזיר את המועדון לטופ. לא משנה מי יהיה המאמן, הוא שחקן הרכב"

(גודל טקסט)

אחרי שכבש ב-3:4 המטורף של מנצ'סטר יונייטד על ליברפול ובצל השמועות על התעניינות מצד פריז סן ז'רמן שסימנה אותו כמועמד מוביל להחליף את קיליאן אמבפה, ב"סאן" האנגלי טוענים שמרכוס רשפורד יסרב להצעה מעיר האורות אם תגיע אחת כזו ויישאר באולד טראפורד.

על פי הדיווח וללא קשר לזהות המאמן בעונה הבאה, הבעלים סר ג'ים רטקליף סימן את רשפורד כמי שאמור להיות חלק מהקבוצה שתנסה להוביל את יונייטד חזרה לאופ האנגלי והעולמי.

רשפורד | אימג'בנק GettyImages, Catherine Ivill

גורם המעורה בפרטים אמר: "הרבה שחקנים יעזבו את יונייטד בקיץ, אבל רשפורד לא יהיה אחד מהם. הוא נתפס בעיני הבעלים כחלק מרכזי בכיוון שאליו המועדון רוצה ללכת. חל שיפור ביכולתו בחודשים האחרונים, מרכוס הצליח להרשים את אריק טן האח וצוות האימון והוא נחוש לסיים את העונה בצורה טובה, להבקיע כמה שיותר ולקבל זימון לקראת יורו 2024 שייערך בקיץ הקרוב בגרמניה. אחרי היורו, המטרה שלו היא אחת – להחזיר את יונייטד למקום שבו היא צריכה להיות".

אותו גורם הוסיף כי "מצבת החלוצים של יונייטד תשתנה בעונה הבאה, אבל רשפורד ורסמוס הוילונד הם שחקני הרכב – לא משנה מי היה המאמן, המועדון רואה בהם נכסים משמעותיים. יש הרבה עבודה בניסיון להשלים עסקאות כדי לשחרר שחקנים ולפנות כסף לשיפור וחיזוק הסגל. אחת המשימות המרכזיות היא צירוף חלוץ נוסף שיסייע לחלק הקדמי לעשות צעד קדימה".

אלחנדרו גרנאצ'ו, רסמוס הוילונד, מרכוס רשפורד שחקני מנצ'סטר יונייטד חוגגים | רויטרס

טן האח התייחס לעתידו של רשפורד לאחרונה והיה נחרץ: "לא החתמנו אותו בעונה שעברה לארבע שנים כדי למכור אותו עכשיו. הוא אמור להיות חלק מהפרויקט שאנחנו בונים פה, הנושא הזה לא רלוונטי".

כחדןע, סר ג'ים רטקליף מעוניין לבצע שינויים מסוימים במדיניות הרכש של המועדון, ביניהם צמצום הוצאות על רכש והכנסות ממכירת שחקנים. לכן, לא מעט שחקנים שלא סיפקו את הסחורה מוזכרים בתקשורת כמועמדים לעזוב את מנצ'סטר יונייטד בקיץ, אך רשפורד כאמור לא אחד מהם.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי