"צעצוע" יוצא דופן: לא תאמינו כמה עולה המכונית החדשה של כריסטיאנו רונאלדו

play
כריסטיאנו רונאלדו והרכב החדש | מסך, אינסטגרם
צפו: כריסטיאנו רונאלדו עצבני וכועס אחרי ההפסד המביך של נבחרת פורטוגל 00:08

הפנומן הפורטוגלי, שידוע כחובב רכבי יוקרה, התחדש בפרארי נדירה ונוצצת, שמגיעה מ-0 ל-100 קמ"ש תוך 2.85 שניות. הסכומים והפרטים

(גודל טקסט)

הוא מלך המגרש, מלך האינסטגרם וכמובן שגם מלך רכבי היוקרה של הכדורגלנים המפורסמים בעולם. מדובר ביחיד ומיוחד העונה לשם כריסטיאנו רונאלדו, שהפעם החליט להגדיל את אוסף רכבי היוקרה המפואר שלו השווה רק 19 מיליון יורו (!) כשרכש לאחרונה אולטרה פרארי נדירה ונוצצת. במהלך בשהותו בפורטוגל, כוכב אל נאסר נצפה נוסע בצעצוע החדש והיקר שלו.

מדובר בפרארי דייטונה sp3 שהשווי שלה מוערך ב-2 מיליון יורו והתווספה לחניון המכוניות העמוס של הפורטוגלי. עם 840 כוח סוס, מהירות מירבית של 340 קמ"ש והנתון הכי מדהים – הפרארי של רונאלדו יכולה להאיץ מ-0 למאה תוך 2.85 שניות. אם תנסו לתפוס אותו ברמזור אם במקרה שתיפגשו, אין לכם סיכוי.

חוץ מזה, הפרארי האדומה של הכדורגלן בן ה-39 היא אחת מבין 599 מכוניות שיוצרו בלבד מהדגם הזה.

כידוע, הפנומן התברג חזק ברשימת הספורטאים בעלי השכר הגבוה בעולם של מגזין "פורבס", כאשר ההון שלו מוערך במאות מיליונים, דבר שמאפשר לו לפנק את עצמו ואת הגחמות שלו מתי שרק ירצה.

וחוץ מאוסף הרכבים המטורף שלו שכולל למבורגיני, בוגאטי, פרארי, מרצדס ועוד, יש לו גם שעון בהשראת אחת ממכוניותיו, בוגאטי כירון, מבית היוצר של חברת Jacob & Company שעוצב בהשראת הרכב שיש לפורטוגלי במוסך שלו, השווה מיליון יורו. אי אפשר לומר שהוא לא חי את החלום והוא הרוויח את זה בעשר אצבעות רגליו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי