בעקבות הנשיקה: התביעה דורשת שנתיים וחצי מאסר בפועל לרוביאלס

נשיא ההתאחדות לספרדית לשעבר צפוי לשבת בכלא בעקבות "סערת הנשיקה" אחרי גמר מונדיאל הנשים, אז נישק את ג'ני הרמוסו בניגוד לרצונה. מאמן הנבחרת מואשם בכפייה

(גודל טקסט)

לואיס רוביאלס התפטר מתפקידו כנשיא ההתאחדות הספרדית לכדורגל לפני קצת יותר מחצי שנה, אחרי שהושעה על ידי פיפ"א ועמד תחת לחץ ציבורי יוצא דופן בעקבות "סערת הנשיקה" לאחר זכייתה של נבחרת הנשים הספרדית במונדיאל, אז, כזכור, נישק את השחקנית ג'ני הרמוסו.

למרות ההשעייה וההתפטרות, ועל אף שגם התנצל בסופו של דבר, רוביאלס טען לחפותו ואף הפנה אצבע מאשימה כלפי התקשורת בספרד על כך שזו נוהגת איתו בצביעות, הצהיר ש"כולם יודעים שלא הייתה תקיפה מינית" ובסופו של דבר אף טען ש-"הרמוסו משקרת". היום (רביעי), מספר ימים אחרי שנעצר בעקבות פרשת הון בה הסתבך, התביעה בספרד ביקשה שרוביאלס יישלח למאסר בפועל למשך שנתיים וחצי ובנוסף יפצה את הרמוסו בלמעלה מ-60 אלף יורו בעקבות אותה נשיקה.

סערת הנשיקה של לואיס רוביאלס

טבאס שוב יצא נגד רוביאלס: "בושה שבוס מבקש נשיקה מעובדת" שחקני נבחרת ספרד גינו את התנהגות רוביאלס: "בלתי מתקבלת" מאמן הנבחרת "התהפך" על רוביאלס: "צר לי שההישג הוכתם"

נשיא התאחדות הכדורגל הספרדית לואיס רוביאלס
נשיא התאחדות הכדורגל הספרדית לואיס רוביאלס | אימג'בנק GettyImages, Marc Atkins

על פי התובעים בתיק, מדובר בהטרדה מינית ובכפייה שמאלצת להוציא לרוביאלס צו הרחקה מהרמוסו. הפרקליטות גם דורשת גם שעד הכרעת בית המשפט, רוביאלס לא יוכל לעסוק בשום פעילות הנוגעת לענפי הספורט במדינה.

לא רק רוביאלס עשוי לשבת מאחורי סורג ובריח, כי התביעה ביקשה שגם מאמן הנבחרת חורחה וילדה ואנשי הצוות הרחב של הנבחרת אלברט לוקה ורובן ריברה ירצו כל אחד מאסר בפועל של שנה וחצי בעקבות החשד שהם כפו על הרמוסו להצהיר שהנשיקה הייתה בהסכמה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי