ניימאר חשף בפני כל הנוכחים: זאת הקבוצה הבאה שאשחק בה

play
ניימאר, חלוץ אל הילאל | GettyImages
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 31.3 07:44

בדרך לקאמבק מרגש? בברזיל טוענים כי הכוכב שהיה אורח הכבוד של סנטוס הכריז בחדר ההלבשה על כוונתו להצטרף בתום חוזהו באל-הילאל

(גודל טקסט)

בדרך לסגירת מעגל מרגשת? בברזיל טוענים היום (שני) שניימאר אמר לשחקני סנטוס כי הוא מתכוון לשוב למועדון נעוריו עם סיום חוזהו באל-הילאל ב-2025. על פי הדיווח, ניימאר ביקר בחדר ההלבשה של סנטוס במשחק האחרון מול פלמייראס והצהיר על כך בפני הנוכחים במקום.

ניימאר היה אורח הכבוד במשחק ולאחר ששוחח עם השחקנים בחדר ההלבשה, הוא עלה על כר הדשא וזכה לתשואות מהאוהדים שקראו לו לשוב הביתה. לאחר מכן, בכיר בסנטוס אישר את הפרטים והודה כי הכוכב הבטיח לחזור למועדון נעוריו, ברגע שיסיים את חוזהו בסעודיה.

ניימאר במדי סנטוס | GettyImages

לאחרונה דווח כי ניימאר עשוי לחבור לליאו מסי ולואיס סוארס באינטר מיאמי, אך נראה כי הברזילאי בן ה-32 שמתאושש מקרע ברצועה הצולבת, מעוניין לסגור מעגל ולשוב למועדון נעוריו.

לסנטוס הוא הגיע ב-2003, בתור ילד בן 11, ובמדיה שיחק עד אשר הצטרף לברצלונה ב-2013 בעסקה בשווי 90 מיליון יורו. ב-2017 פריז סן ז'רמן הפעילה את סעיף השחרור שלו ורכשה אותו תמורת 222 מיליון יורו והקיץ כאמור נמכר לסעודים. עם סנטוס הוא זכה בכל תואר אפשרי – שלוש אליפויות (2010-2012), גביע ברזילאי (2010), גביע הליברטדורס (2011) וקופה סודאמריקנה (2012). לאחר מכן זכה בכל תואר אפשרי גם עם ברצלונה, כולל בליגת האלופות, ובפריז זכה בחמש אליפויות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי