שיחק עם רונאלדו, אבל מעדיף את מסי: "אנשים לא מבינים ומעריכים את זה"

play
מסי ורונאלדו | רויטרס
מסי וסוארס כבשו ובישלו, אינטר מיאמי עלתה שלב עם 1:3 על נאשוויל 02:41

האיטלקי ששיתף פעולה עם הפורטוגלי במדי מנצ'סטר יונייטד נשאל על המאבק הבלתי נגמר בין שני הכוכבים: "כריסטיאנו הפך משחקן כנף לחלוץ הטוב בעולם, אבל ליאו משתמש בשכל שלו ועושה דברים נוספים"

(גודל טקסט)

ג'וזפה רוסי, ששיתף פעולה עם כריסטיאנו רונאלדו במדי מנצ'סטר יונייטד, התבקש לבחור בין הפורטוגלי לבין ליאו מסי. האיטלקי בן ה-37, שהתמודד לא אחת מול שניהם בליגה הספרדית, הבהיר כי מבחינתו זה עניין של העדפה אישית, הסביר במי הוא היה בוחר וניתח את המאבק הבלתי נגמר בין שני הכוכבים הגדולים ביותר שיש לכדורגל העולמי להציע.

רוסי הסביר: "שניהם מביאים דברים שונים למשחק וזו הסיבה שכל כך קשה להשוות ביניהם. העמדה, סגנון המשחק והדרך בה הם רואים את המשחק – הכל ממש שונה. רונאלדו הפך במהלך הקריירה שלו משחק כנף לחלוץ הטוב בעולם, והבקעת שערים זה כל מה שמעניין אותו. גם מסי כובש שערים מדופלם, אבל הוא עושה משחק שמבשל ואני מעריך את זה כשחקן שאוהב לבוא לעומק ולקבל את הכדור. מסי הוא שחקן שמשתמש יותר בשכל שלו ויש אנשים שלא מספיק מבינים ומעריכים את זה.

"הכל עניין של העדפה אישית, אבל זו הסיבה שבגללה אני נוטה להעדיף את מסי על פני רונאלדו. אני בר מזל שהייתה לי הזכות לשחק נגד שניהם בליגה הספרדית", סיכם רוסי.

רוסי חוגג עם רונאלדו במדי מנצ'סטר יונייטד | Laurence Griffiths / Staff

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי