בלינגהאם לחש על אוזנו של קיין בפנדל, זה נגמר בשיחה בחדר ההלבשה

כוכב ריאל מדריד ניסה להפריע בצורה מקורית לחברו האנגלי מבאיירן, אבל קיין כבש. אחרי המפגש ביניהם בחדר ההלבשה בסיום, אפילו בלינגהאם הופתע

(גודל טקסט)

המפגש בין ריאל מדריד לבאיירן מינכן אתמול (שלישי) בחצי גמר ליגת האלופות (2:2) סיפק לא מעט רגעים מרתקים, אבל באנגליה התמוגגו הבוקר בעיקר מהעימות הפיקנטי בין צמד האנגלים: ג'וד בלינגהאם והארי קיין, שני כוכבי נבחרת אנגליה.

היה זה כאשר קיין ניגש לבעוט פנדל לזכות באיירן מינכן, כשלפתע התקרב אליו בלינגהאם בניסיון להוציא אותו מריכוז, ולחש משהו על אוזנו. קיין לא התרשם וכבש מהנקודה הלבנה כדי לקבוע 1:2 לבאיירן מינכן, בטרם ויניסיוס השווה מהנקודה הלבנה.

ג'וד בלינגהאם מנסה להפריע לחברו הארי קיין לבעוט פנדל במשחק של באיירן מינכן מול ריאל מדריד
| צילום מסך, מתוך שידורי הטלוויזיה
ג'וד בלינגהאם מנסה להפריע לחברו הארי קיין לבעוט פנדל במשחק של באיירן מינכן מול ריאל מדריד
"מותר לי". בלינגהאם | אימג'בנק GettyImages, Sebastian Frej/MB Media
ג'וד בלינגהאם, הארי קיין, ריאל מדריד מול באיירן מינכן
הערכה הדדית. שני האנגלים | רויטרס

לאחר מכן באנגליה פרסמו מה בדיוק אמר בלינגהאם לקפטן שלו בנבחרת. "אתה עומד לבעוט לפינה השמאלית!", אמר בלינגהאם בן ה-20 לחלוץ של באיירן, בזמן שהקהל המקומי שורק לו בוז על הניסיון להפריע, אבל אחר כך התברר שמרוב שקיין היה מרוכז בבעיטה – הוא בכלל לא שמע מה בלינגהאם אמר לו! על פי העיתונאי גיאם בלאגה, בסיום המשחק קיין פנה לבלינגהאם בחדר ההלבשה של ריאל מדריד ושאל אותו מה הוא אמר. בלינגהאם צחק, כשהבין שקיין אפילו לא שמע.

"אין לי מושג מה הוא אמר", סיפר אחר כך קיין, "רק ראיתי אותו שם ממלמל משהו… אחר כך הלכתי לחדר ההלבשה ושאלתי אותו מה הוא אמר… כי באותו רגע אני כל כך בזון שלי, ומנסה לחסום כל מה שמסביבי".

גם השופט, אגב, ביקש מבלינגהאם להתרחק מקיין, ולטענת הפרשן מייקל אואן – "בלינגהאם קרץ לו, כאילו הוא אומר לו, 'זה חבר שלי מאנגליה, מותר לי לדבר איתו'. אבל הארי היה בתוך הזון שלו, ולא נתן לזה להפריע".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי