העברות: שבעה כוכבי ולנסיה שוחררו, אומטיטי וקוטיניו בדרך לארסנל?

פיליפה קוטיניו
פיליפה קוטיניו | Alexander Hassenstein/Bongarts/Getty Images

בעלי העטלפים החליט לזעזע והודיע בין השאר לפארחו, רודריגו, גדש וסילסן על סיום דרכם, בלם ברצלונה עשוי לעבור בהשאלה יחד עם הברזילאי. וגם: ראול חימנס עשוי להצטרף למנצ'סטר סיטי ואלאבה מסרב להצעות ענק

(גודל טקסט)

רשמי (15.7.2010)

* אנדרה שורלה שבילה את השנתיים האחרונות כמושאל בפולהאם ובספרטק מוסקבה התיר את חוזהו בבורוסיה דורטמונד והפך לשחקן חופשי.

* מילאן השלימה את רכישתו של הבלם סימון קייאר, שבחצי השנה האחרונה היה מושאל אליה מסביליה. הרוסונרי ישלמו 3.5 מיליון יורו עבור הדני בן ה-31.

שמועות

* לא פחות משישה שחקנים צפויים לעזוב הקיץ את מנצ'סטר יונייטד: אלכסיס סאנצ'ס שאינטר מנהלת מו"מ כדי לצרפו לאלתר, כריס סמולינג שצפוי להירכש על ידי רומא, גם הבלמים מרקוס רוחו ופיל ג'ונס והמגן דיוגו דאלוט.

* דויד אלאבה לא מעוניין לעבור לפרמיירליג. מגן/קשר באיירן מינכן מחוזר נמרצות על ידי צ'לסי, מנצ'סטר סיטי ופריז סן ז'רמן, אבל נטען שכל שלוש הקבוצות – שיכולות לעמוד בדרישותיו הכספיות הגבוהות – לא מעניינות אותו בשלב זה. ברצלונה, שאתמול פורסם כי הצטרפה למירוץ, בהחלט עשויה להיות קבוצתו הבאה אם לא יגיע לסיכום על חוזה חדש בבוואריה.

דויד אלבה
דויד אלבה | Alexander Hassenstein/Getty Images

* עסקת העברתו של ג'וד בלינגהאם מברמינגהאם לבורוסיה דורטמונד נסגרה. לפי "בילד", הקשר שרק לאחרונה חגג את יום הולדתו ה-27 יעבור תמורת 25 מיליון יורו וישתכר שלושה מיליון יורו בעונה.

* עוד לפי "בילד", טיאגו אלקנטרה כבר העמיד את ביתו למכירה והוא צפוי לעזוב את באיירן מינכן חטובת אחת מבין ליברפול או מנצ'סטר יונייטד. הוא יימכר בסכום המוערך בכ-30 מיליון יורו.

* בניסיון לחזק את ההגנה, ארסנל צפויה לצרף את בלם ברצלונה סמואל אומטיטי בהשאלה לעונה עם אופציית רכישה. ייתכן שגם פיליפה קוטיניו יצטרף כחלק מהעסקה ועל פי הדיווחים הברזילאי הוצע גם לניוקאסל.

סמואל אומטיטי
סמואל אומטיטי | David Ramos/Getty Images

* בתקשורת היוונית נטען שאנדרה ג'ראלדש מועמד מוביל להצטרף לאולימפיאקוס. לידיעה המלאה.

* אם וולבס לא תצליח להעפיל לליגת האלופות, משימה שספק גדול אם תצליח לעמוד בה לאור המצב בטבלה, ב-ESPN טוענים שראול חימנס יבקש לעזוב למנצ'סטר סיטי. אם המקסיקני יצטרף, גבריאל ז'סוס עשוי לעזוב.

* מאבק נוסף בין שתי המנצ'סטריות? בספרד נטען כי גווארדיולה וסולשיאר מעוניינים לצרף את מיקל אויארסבאל, קשר ריאל סוסיאדד בן ה-23 שמחזיק בסעיף שחרור על סך 70 מיליון יורו.

מרטין אודגור, מיקל אויארסבאל
מרטין אודגור, מיקל אויארסבאל | Juan Manuel Serrano Arce / Stringer

* ויקטור אוסימן על סף חתימה בנאפולי. חלוץ ליל בן ה-21 צפוי לעבור לאיטליה תמורת 81 מיליון יורו, אחרי שבעונת הבכורה שלו בצרפת כבש 13 שערים ב-27 מחזורים. בשרלרואה הבלגית, ממנה הגיע לליל, כבש 19 שערים ב-34 משחקים.

* פאטוס בצ'יראי צפוי לחתום בשורות אלופת בוסניה, FK סראייבו. לידיעה המלאה.

* כמעט חצי שנה שישנה בתקשורת הספרדית תמימות דעים על כך שאדינסון קבאני יצטרף לאתלטיקו מדריד, אחרי שכבר ביקש להצטרף אליה בינואר ופריז סן ז'רמן סירבה לשחררו, אלא שכעת התגלו פערים במו"מ וייתכן שהאורוגוואי, שחקן חופשי בימים אלה, יעבור ליעד אחר.

אדינסון קבאני
אדינסון קבאני | FRANCK FIFE/AFP via Getty Images

* בעלי ולנסיה, פיטר לים, החליט לבצע זעזוע ענק במועדון: שבעת השחקנים הבכירים של הקבוצה, יאספר סילסן, פרנסיס קוקלן, ג'ופרי קונדוגביה, הקפטן דני פארחו, רודריגו, פראן טורס וגונסאלו גדש קיבלו הודעה כי הם נדרשים למצוא לעצמם קבוצה לעונה הבאה.

* אייאקס סיכמה עם נורדסלנד הדנית על רכישתו של מוחמד קודוס תמורת תשעה מיליון יורו. מדובר בשחקן נבחרת גאנה, בן 19 בלבד, שמשחק כחלוץ ולעתים מתופקד גם מאחורי החלוץ ובצד ימין. העונה בדנמרק הוא כבש תשעה שערים ב-21 הופעות בליגה. לדנמרק הוא הגיע ב-2018 ושיחק תחילה בקבוצת המילואים. בנבחרת יש לו שתי הופעות והוא כבש את שערו היחיד בהופעת הבכורה, ב-0:2 על דרום אפריקה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי