פראן טורס על סף חתימה בסיטי, ג'סי לינגארד יעזוב את יונייטד?

פראן טורס | Alex Caparros/Getty Images

התכולים ישלמו כ-25 מיליון יורו לוולנסיה עבור שחקן הכנף שיצטרף בימים הקרובים. רומא, ניוקאסל וגלדבאך עוקבות אחרי האנגלי של השדים האדומים. וגם: וויליאן עשוי להישאר בצ'לסי, אימובילה יעבור לאנגליה?

(גודל טקסט)

רשמי

* העולה החדשה לבונדסליגה שטוטגרט החתימה את השוער גרגור קובל עד 2024, לאחר ששיחק בשורותיה כמושאל בעונה החולפת.

* לוקומוטיב מוסקבה החתימה את שחקנה בן ה-18 של בוניודקור האוזבקית ושחקן נבחרת אוזבקיסטן ג'אסורבק ג'אלולינידוב בתמורה ל-900 אלף יורו.

שמועות

* צמד שחקני ריאל מדריד חורחה דה פרוטוס (23) ודני גומס (21) יימכרו ללבאנטה. לבלאנקוס יהיה אופציה רכישה בחזרה עבור שני השחקנים.

* מנצ'סטר סיטי בדרך לרכש ראשון העונה: מקורות בספרד ובאנגליה טוענים שפראן טורס, שחקן הכנף בן ה-20 של ולנסיה על סף חתימה בקבוצה של פפ גווארדיולה, שתשלם לעטפלים כ-25 מיליון יורו ועוד 12 מיליון יורו נוספים על בונוסים.

* לפי מספר דיווחים בתקשורת האנגלית, צי'רו אימובילה עשוי לעבור לפרמיירליג. קרלו אנצ'לוטי ביקש מראשי אברטון לעשות הכל כדי להחתימו, סכום ההעברה מוערך כעת בכ-50 מיליון ליש"ט. המאמן האיטלקי רוצה לצרף לשורות קבוצתו גם ברניסלב איבנוביץ' בן ה-36, אותו אימן בהצלחה בצ'לסי.

* לפי "מונדו דפורטיבו", אינטר מיאמי מה-MLS הציעה ללואיס סוארס לעבור לשורותיה. בשלב זה החלוץ עדיין רוצה להישאר בברצלונה.

* בתקשורת האנגלית נכתב כי צ'לסי שינתה את תכניותיה לגבי וויליאן ותנסה לחדש את החוזה של הברזילאי במועדון, שעתיד להסתיים בתום העונה הנוכחית.

וויליאן
וויליאן | Catherine Ivill/Getty Images

* ב"טוטוספורט" האיטלקי דווח שארקדיוש מיליק הפולני יעזוב את נאפולי בחלון ההעברות הנוכחי ויחתום ביובנטוס.

* בתקשורת האנגלית בטוחים שדני סבאיוס ימשיך לעונה נוספת בארסנל. הקשר הספרדי מחזיק בחוזה עד 2023 בריאל מדריד, אך לא נמצא בתכניות של זינדין זידאן ונראה כי יושאל שוב לתותחנים.

* איבן פרישיץ' יעבור לליגה האנגלית? לפי דיווח באיטליה, הקרואטי של אינטר עשוי להצטרף בעונה הקרובה לטוטנהאם בעסקת השאלה נוספת, אחרי שאת שבעונה החולפת שיחק בבאיירן מינכן.

איבן פרישיץ'
איבן פרישיץ' | Kai Pfaffenbach/Pool via Getty Images

* בן צ'ילוול הודיע להנהלת לסטר כי הוא מעוניין לעזוב לצ'לסי – לידיעה המלאה לחצו כאן.

* בתקשורת הספרדית דווח שברצלונה הגישה ליובנטוס הצעה על מתיה דה שיליו, הגברת הזקנה סרבה.

* אחרי שסנטי קאסורלה עבר לאל-סאד של צ'אבי, הליגה הקטארית יכולה להתחזק בעוד שני כוכבים – דויד סילבה (אל-דוחייל) וססק פאברגס (אל-גאראפה).

דויד סילבה | Alex Livesey/Getty Images

* בטורקיה דווח כי מוחמד אלנני של ארסנל, שסיים עונת השאלה בבשיקטאש, עשוי לעבור בקרוב לסגנית האלופה טרבזונספור, בה משחק גם טוני וואקמה.

* למרות שמצא את הרשת בדקה האחרונה של העונה – מנצ'סטר יונייטד רוצה למכיר בקיץ הקרוב את ג'סי לינגארד המאכזב. על פי 'דיילי מייל' רומא, ניוקאסל ובורוסיה מנשנגלדבאך רוצות את הקשר האנגלי בן ה-27 והשדים האדומים מקווים שהמועדונים המדוברים יגישו הצעה רשמית.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי