רשמית: זלאטן האריך חוזה במילאן, מחטיריאן שוחרר מארסנל

זלאטן איברהימוביץ' | האתר הרשמי של מילאן

בגיל 38, הכוכב השבדי חתם לעונה נוספת במדי הרוסונרי. לאחר עונת השאלה ברומא, התותחנים הודיעו על התרת חוזהו של הארמני לפני חתימה רשמית בג'לארוסי. ראקיטיץ' על סף חתימה בסביליה

(גודל טקסט)

רשמי (31.8)

* מילאן הודיעה רשמית על הארכת חוזהו של זלאטן איברהימוביץ'. השבדי בן ה-38, שחזר לרוסונרי בינואר האחרון, חתם לעונה נוספת במועדון הפאר.

* הנריק מחטיריאן בדרך לחתימה רשמית ברומא. הארמני, שהושאל בעונה החולפת לג'לארוסי מארסנל, הגיע להבנות עם המועדון האנגלי על התרת חוזהו. בהודעה רשמית התותחנים ציינו: "ביחד עם השחקן הסכמנו להתיר את החוזה שלו במועדון כדי שהוא יחתום באופן קבוע ברומא. מודים להנריק על הכל".

* לאחר שלוש עונות במדי גלאטסראיי, יוטו נגאטומו היפני בן ה-33 חתם במארסיי.

* בשורות גדולות לאוהדי לאציו: צ'ירו אימובילה (30) האריך רשמית את חוזהו עד 2025. "החדשות הן שהוא התחייב ללאציו לחמש שנים נוספות, זה מוכיח שאנחנו רוצים להשתפר עוד יותר מהעונה שעברה. הוא בחר בנו לכל החיים וישמח להרים את הרף עוד יותר", נמסר מהמועדון על החלוץ שזכה אשתקד בנעל הזהב אחרי עונה מדהימה. אשתקד, כזכור, אימובילה הבקיע 36 שערים ב-37 הופעות ליגה ובסך הכל 125 שערים ב-178 משחקים מאז הצטרף ללאציו ביולי 2016. לפי "גאזטה דלה ספורט", הוא ירוויח ארבעה מיליון יורו לעונה.

* יש שוער בשער: קלואדיו בראבו הצ'יליאני (37) שסיים את חוזהו במנצ'סטר סיטי אחרי ארבע שנים, חוזר לספרד כשחתם בבטיס לעונה הבאה בהעברה חופשית. בראבו, כזכור, שיחק שנתיים בברצלונה בין 2014 ו-2016 וזכה איתה בטרבל ולאחר מכן בדאבל. אשתקד רשם בראבו ארבע הופעות ליגה ו-17 בכל המסגרות.

שמועות (31.8)

* איבן ראקיטיץ' על סף חתימה בסביליה. הקשר הקרואטי, שכיהן בקפטן הקבוצה האנדלוסית כשזו זכתה בליגה האירופית ב-2014, יחזור אחרי שש שנים בברצלונה. לפי הדיווחים, המועדונים כבר הגיעו לסיכום והשחקן ערך בדיקות רפואיות.

* לפי העיתון "פראנס פוטבול", קאלידו קוליבאלי סיכם את תנאיו במנצ'סטר סיטי. בעבר דווח שהבלם מעוניין לחתום על חוזה חדש בנאפולי עם שכר משודרג מעט (חתום עד 2023), אלא שנשיא המועדון סרב לכך. כעת נראה שהוא יעבור לשורות האנגלים, כאשר נכון לעכשיו הקבוצה האייטלקית דורשת עבורו 75-80 מיליון יורו לפי הדיווחים.

* בהולנד דווח כי זהו-זה, מנצ'סטר יונייטד הגיעה לסיכום עם אייאקס על רכישתו של דוני ואן דה ביק. הקשר ההולנדי המצוין יצטרף לשדים האדומים בתמורה ל-40 מיליון ליש"ט ויחתום לחמש שנים. הוא יהיה שחקן הרכש הראשון של אולה גונאר סולשיאר הקיץ לאחר שיעבור בדיקות רפואיות. אריק טן האח, מאמן אייאקס, רמז על כך כשאמר "היו כמה התפתחויות שגרמו לכך שהוא (ואן דה ביק) לא יהיה בסגל למשחק ההכנה נגד איינטרכט פרנקפורט".

דוני ואן דה ביק | Rico Brouwer/Soccrates/Getty Images

* לואי ואן חאל (69) הודיע על פרישה מאימון לפני כשנה וחצי, אולם ייתכן ויהיה קאמבק מפתיע. העיתונאי ההולנדי המוערך ארנו ורמולן סיפר כי ואן חאל אישר לו שאם ייפנו אליו מההתאחדות ההולנדית הוא ישקול לשוב לאמן את הנבחרת אותה הוליך למקום השלישי במונדיאל 2014. כזכור, רונאלד קומאן נטש את ג'וב מאמן האורנג' כדי להגשים את החלום שלו ולהפוך למאמן ברצלונה.

*  ארתורו וידאל, קשרה של ברצלונה, סיפר בראיון כי ישמח לחזור ליובנטוס לקדנצייה שנייה ולהתאמן תחת אנדראה פירלו איתו שיתף פעולה בעבר כשחקן. ראו ידיעה נפרדת.

* לפי "בילד", אנדרה סילבה סיכם עם איינטרכט פרנקפורט על המשך דרכו במועדון, כך שאנטה רביץ' צפוי להישאר במילאן. שני החלוצים החליפו מועדונים, כזכור, בהשאלה ללא אופציית רכישה. נראה שהטרייד יושלם ללא תשלום. סילבה כבש 16 שערים ב-37 משחקים בעוד רביץ' הבקיע 12 פעמים עבור הרוסונרי ב-30 הופעות.

אנדרה סילבה חוגג
אנדרה סילבה חוגג | KRUGFOTO/APA/AFP via Getty Images

* סייאד קולאסינאץ' קרוב לחזור לשאלקה כמושאל, כך לפי "בילד". שתי הקבוצות יתחלקו שווה בשווה בשכרו של הבלם בן ה-27 וישלמו 2.5 מיליון יורו לשנה. אשתקד רשם הבלם 32 הופעות בכל המסגרות אך הוא לא בתוכניות של מיקל ארטטה שמחפש חיזוק.

* המגן הבלגי, טימותי קסטנייה, עשוי לעבור ללסטר ולהחליף את בן צ'ילוול שנמכר לצ'לסי. לפי הדיווחים בבלגיה, הוא מעדיף לעבור לשועלים על פני הצעה שקיבל מפריז סן ז'רמן.

* סנדרו טונאלי יהיה שחקנה של מילאן, כך מדווחים כל כלי התקשורת באיטליה. הקשר האיטלקי המוכשר (20), שהיה כבר בדרכו לאינטר אחרי שבלט במדי ברשיה, יגיע כמושאל בתמורה לעשרה מיליון יורו יחד עם אופציית רכישה בגובה 28 מיליון יורו.

שער עיתון "גאזטה דלה ספורט" | צילום מסך: "גאזטה דלה ספורט"

* ועוד בנאפולי, הנשיא אורליו דה לאורנטיס אישר שהקשר אלאן עובר לאברטון. לפי הדיווחים בימים האחרונים הוא יימכר תמורת 25 מיליון יורו.

* בספרד דווח כי מריאנו דיאס קיבל אולטימטום מבנפיקה ליסבון. הפורטוגלים רוצים לצרף את החלוץ אך לא אוהבים את ההתמהמהות שלו והודיעו לו כי אם לא יחתום בשעות הקרובות לא תהיה עסקה. החלוץ שמיעט לשחק אשתקד מרוויח 4.2 מיליון יורו לעונה בריאל ורוצה לשמור על שכרו. הפורטוגלים מציעים 2.5 מיליון יורו לעונה ומוכנים להשאילו בתמורה לארבעה מיליון יורו.

מריאנו דיאס
מריאנו דיאס | JAVIER SORIANO/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי