וולבס שברה את שיא ההעברות והחתימה כוכב צעיר, יעד חדש לאקס מכבי חיפה

הזאבים החתימו את פאביו סילבה בן ה-18 מפורטו תמורת 40 מיליון יורו, ליו קסטייאנו הצטרף לנומנסיה. וגם: קומאן הפך את וידאל וסוארס למנודים, אלאן עבר מנאפולי לאברטון, מבול החתמות באנגליה וקבאני בדרך לברזיל?

(גודל טקסט)

רשמי (5.9)

* רכש ענק לוולבס. הזאבים שברו את שיא ההעברות שלהם והחתימו תמורת 40 מיליון יורו את פאביו סילבה, החלוץ בן ה-18 של פורטו, שחתם על חוזה לחמש שנים. סילבה הצעיר הוא השחקן הצעיר ביותר והכובש הצעיר ביותר בתולדות פורטו, ובעונה הקודמת רשם 24 הופעות בקבוצה הבוגרת של המועדון.

* קשר נאפולי ונבחרת ברזיל, אלאן בן ה-29, השלים את מעברו לאברטון. הוא עבר תמורת כ-25 מיליון יורו וחתם לשלוש שנים.

* ווסט ברומיץ' הודיעה על רכישתו של קשר ווסטהאם, גריידי דיאנגנה בן ה-22, לונדוני שגדל בשורות הפטישים. עזיבתו עוררה זעם בקרב השחקנים והאוהדים, עד כדי כך שהקפטן מארק נובל צייץ בזעם על מכירתו ותקף את ההחלטה למכור אותו לעולה החדשה.

* הבלם הארגנטיני כריסטיאן רומרו, שהושאל העונה מיובנטוס לגנואה, עובר כעת בהשאלה לאטאלנטה. לקבוצה מברגאמו תהיה אופציה לרכוש אותו בשנתיים הבאות עבור 18 מיליון יורו.

* השוער סרחיו ריקו בן ה-27, שהושאל העונה לפריז סן ז'רמן, נרכש על ידי המועדון וימשיך לשמש כשוער המשנה של קיילור נבאס. הוא חתם עד 2025.

* הקדנציה הקצרה של ליו קסטייאנו במכבי חיפה לא תיזכר לטובה. המגן הימני הספרדי הגיע לירוקים באמצע עונת 2019/20, אך בעיקר היה פצוע ושוחרר עוד לפני תום העונה. כעת הוא חתם רשמית בנומנסיה, שירדה לליגה השלישית בספרד.

* הבלם עדיל ראמי, שזכה עם צרפת במונדיאל ב-2018, עבר לבואבישטה הפורטוגלית.

* ארסנל הודיעה כי הקשר הספרדי דני סבאיוס, שהושאל אליה בעונה האחרונה מריאל מדריד, הצטרף פעם נוספת בהשאלה.

* שוער יובנטוס, מתיאה פרין, חזר לגנואה. כבר בינואר הוא שיחק בקבוצה כמושאל וכעת הצליחה הקבוצה להאריך את שהותו, אולם פעם נוספת ללא אפשרות לרכוש אותו מהגברת הזקנה.

* פיונה סיסטו היה אחד הכוכבים של סלטה ויגו ונראה כמו אחד הווינגרים המבטיחים בלה-ליגה, אך חווה דעיכה גדולה בשנה וחצי האחרונות. כעת הוא נמכר תמורת 2.5 מיליון יורו בלבד למיטיולנד מדנמרק, בה החל את הקריירה.

* דייויד באטן, שהיה שוער מחליף בברייטון בשנתיים האחרונות ובעברו שיחק בין השאר בפולהאם, ברנטפורד וצ'רלטון, חתם בשורות ווסט ברומיץ'.

שמועות

* לואיס סוארס צפוי לקדם במהלך השבוע את נושא אזרחותו האיטלקית. לפי הדיווחים, הוא יעבור את מבחן B1 ויקבל דרכון שיסלול את מעברו ליובנטוס. כידוע, הארוגוואי שלא רצוי על ידי רונאלד קומאן בברצלונה, כבר סיכם את תנאיו ונראה שהמעבר לקבוצה של כריסטיאנו רונאלדו, היא רק עניין של כמה ימים – בוודאי אחרי שהבוקר קומאן הורה לסוארס ולארתורו וידאל, הקשר שצפוי לעבור ללא תמורה לאינטר, להתאמן לבדם עם מאמן כושר.

* לפי העיתונאי ג'אנלוקה די מרציו, יובנטוס גם מנהלת שיחות עם חברו הטוב של סוארס, האורוגוואי אדינסון קבאני שעזב את פריז סן ז'רמן. במקביל, בברזיל דווח שהוא קרוב לסיכום תנאיו בגרמיו.

לואיס סוארס, אדינסון קבאני
לואיס סוארס, אדינסון קבאני | MAURO PIMENTEL/AFP/Getty Images

* לפי העיתון האיטלקי "גאזטה דלו ספורט", היום צפויה שיחה מכרעת בין מנצ'סטר סיטי לנאפולי על מכירת הבלם קאלידו קוליבאלי. נאפולי דורשת לפחות 80 מיליון יורו, הסיטיזנס הציעו על פי הדיווחים כ-70. בסוף השבוע הודה נשיא נאפולי, אורליו דה לורנטיס, שביצע טעות חמורה כשלא מכר את הבלם לפני שנה תמורת 110 מיליון יורו. נאפולי אישרה כי המועמד המוביל להחליף את הסנגלי הוא היווני של ארסנל, סוקרטיס פאפאסטאטופולוס.

* עסקה נוספת שנמצאת בכותרות זמן רב וצפויה להיחתם בקרוב מאוד היא של השאלת טימואה בקאיוקו מצ'לסי למילאן. בקאיוקו, ששיחק במילאן כמושאל לפני שנתיים והעונה הושאל למונאקו ממנה נרכש ב-20017 תמורת למעלה מ-35 מיליון יורו, יושאל שוב לרוסונרי תמורת שלושה מיליון יורו, אך הפעם לאיטלקים תהיה אופציית רכישה בגובה 30 מיליון יורו.

* העולה החדשה לפרמיירליג, לידס יונייטד בהובלת המנג'ר מרסלו ביילסה, קרובה לרכש נוסף והפעם זהו בלם דינמו זאגרב בן ה-18, יוסקו גווארדיול. במקביל מנסה הקבוצה להתחזק גם בקשר הארגנטיני של אודינזה, רודריגו דה פול.

רודריגו דה פול
רודריגו דה פול | Alessandro Sabattini/Getty Images

* הקרב על קאלום ווילסון שירד ליגה עם בורנמות' נמשך. אחרי שאסטון וילה הציעה 15 מיליון ליש"ט ונדחתה, מדווח כעת שניוקאסל מוכנה לשלם תמורתו 20 מיליון ליש"ט. גם ראיין פרייזר, שעזב את בורנמות' והפך לשחקן חופשי, צפוי להצטרף.

* ברצלונה קרובה לסיכום על רכישת ההולנדי של ליון, ממפיס דפאי תמורת 25 מיליון יורו. לידיעה המלאה

* ג'אקומו בונאבנטורה, שעזב את מילאן הקיץ אחרי שש שנים, על סף חתימה בפיורנטינה.

* מנצ'סטר יונייטד לא מוותרת על סרחיו רגילון. מגנה השמאלי של ריאל מדריד, אשר חווה עונה מצוינת בעונה הקודמת כמושאל בסביליה, לא צפוי לחזור לסגל של הבלאנקוס והשדים האדומים הציעו עליו 27 מיליון ליש"ט.

* באיטליה דווח ("טוטוספורט") כי פול פוגבה רוצה לחזור ליובנטוס, ב-2021 או אולי אפילו בינואר הקרוב, ולכן יעצור את האפשרות לחידוש חוזהו במנצ'סטר יונייטד. הקשר הצרפתי הצטיין במדי יובה לפני המעבר והוא ישמח לשתף פעולה שוב עם אנדראה פירלו. "בקיץ לא יקרה שום דבר אבל בחורף דברים ישתנו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי